Stöd Ukraina

Ellismellis blogg

Måndag 21 April 2008 - Venedig

Hemma igen..

Jag erkänner direkt, jag är inte miljövänlig på något sätt.
Att flyga är något jag tycker är fantastiskt roligt och underbart. Nu är jag hemma igen efter några dagar i Venedig.
Nu ska jag börja ladda bilder till mitt album här på reseguiden, det finns några stycken att välja på.....min kamera fylldes med 598 bilder och alla får ju inte rum här men en hel del kommer så småning om.

Vi har haft kanonväder med blå himmel och strålande sol, Venedig är vackert och otroligt annolunda mot annat jag har sett. Till Venedig borde alla få åka!
Dela med andra:    

Kommentarer
Hommage säger:
Vad roligt det var att få se dina bilder och läsa dina kommentarer. Det var nästan som att vara tillbaka på plats igen Det måste nästan bli en tur dit igen känner jag. Tack för att du delade med dig.
Postat 2008-05-14 20:11  Anmäl
Eleonora säger:
VÄLKOMMEN HEM ELLISMELLIS!!
Postat 2008-04-26 18:49  Anmäl
Gullsing säger:
Välkommen hem igen, fastän det kanske snart verkar vara uttjatat från alla håll. Det var mycket trevligt att få se så många fina bilder. Det är ju nästan, som om man själv har varit i Venedig. Jag har heller inte varit där, men det drar allt en smula i alla fall. Kram

Gilla
Postat 2008-04-26 18:14  Anmäl
Bittan säger:
Välkommen hem! Väntar med spänning på bilder från din resa.
Jag har inte varit där, så då blir det extra kul att se.
Postat 2008-04-26 16:43  Anmäl
Kustaffe säger:
Välkommen hem igen E jag tycker att du blivit väldigt förändrad på några dagar för jag känner inte igen dig på bilden
Postat 2008-04-23 08:17  Anmäl
Ingridhell säger:
Välkommen hem igen! Ska bli kul att få se bilderna eftersom jag hoppas på att kunna åka dit nångång.
Postat 2008-04-21 19:24  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet