Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Har löst månadskort på gymmet idag, det är stort för att vara mig!

Hej på Er,

Jo, det är sant, idag har jag köpt ett månadskort på Lanta Gym och tränat i 55 minuter på löpbandet...eller i min värld heter det gåbandet för det är just vad jag gör på det. Jag går så fort jag bara kan så länge jag kan med utan att någon annan blir irriterad för att jag upptar bandet.....(skulle ju kunna gå minst lika länge till...yeah right).
jag vet ju själv hur det kan vara när man kommer till ett gym o planerat att gå (eller springa för de som orkar det) på bandet så står det någon där precis som om det bara är deras band.....men så måste jag ju tänka att det just då är mitt band eftersom det är det enda jag kan göra på gymmet. Vet inte hur man använder de andra maskinerna om jag ska vara ärlig!
Idag blev det 6.5 kilometer o det låter ju inte så mkt på 55 min, men jag gick fort, 7,2-7,4 km/timme......större delen av tiden. men Martina kom o då var jag ju tvungen att sakta ner tempot lite o prata med henne en stund. Det är ju väldigt mkt enklare att träna om man har någon som står o prata med en märkte jag. Martina om du läser detta, kan vi säga att du alltid kommer till gymmet sådär runt 09:40 o stå o prata med mig i 15 minuter eller så??? Du kan ju bli min Personliga tränare på det viset.....
Nu ska jag ner till Mackan som spelar volley o se om jag kan få sitta där nere i sanden o äta lite frukt medans de svettas o springer omkring......

Sköt om Er tills vi hörs igen!

Kramar till Er alla!!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet