Stöd Ukraina

Mathilda86s blogg

Onsdag 19 Augusti 2009 - Sarajevo

Freestyling in Sarajevo!

Szdravo!

Efter att ha anlant till Bosnien efter en svettig 12 timmarstur med taget fran Budapest sa sag vi fram emot att komma fram till vart hostel. Men jag vet inte om vi kan kalla det for hostel.. Det ar snarare ett hus dar man som ett expriment testat hur manga personer man kan klamma in i ett hus utan att folk klagat (sa klart har JAG klagat! :) Det finns inget kok i huset utan 3 rum med ett badrum. I vart rum sa bor jag och Lollo med 3 galna polska tjejer som liftat sig genom Albanien och taltar i folks tradgardar, lite for extremt tillochmed for mig! Sa sovrummet da...4 jullriga vaningssangar i stal, madrasser som mest kan liknas hangmattor, kakel pa vaggarna dar vi sover med avloppsledningar bakom, och blodflackar pa lakarna. Rena paradiset, skont att vi aker till Mostar imorgon..

En annan sak som ar lite knepigt med denna stad ar att inga kartor stammer!! Jag som ar storsta tonten vad galler kartor och guidebocker ar HELT forstord, sa det blev som jag sa till Lollo imorse, vi far freestyla!! :)

kram till er alla dar hemma!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Moonmatte säger:
haha ni verkar ha det grymt kul =)
Postat 2009-08-19 22:39  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet