Stöd Ukraina

Cecilajjas blogg

Onsdag 28 Januari 2009 - Norsjö

"Från adrenalin till tårgas - en berättelse om ett friår"

Jag har nu sammanställt resan jag var på under mitt friår (-06 till -07) runt jorden i en bok. Den är lite mer utvecklad och detaljrik än inläggen som finns här dessutom kan det ibland vara trevligare att kunna bläddra runt i en bok än att sitta framför datorn och läsa...

Om ni vill kolla in den lite kan ni klippa in och klista in den här adressen i fönstret (tyvärr verkar det inte fungera att länka direkt härifrån...)

https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=18938

(markera adressen och tryck CTRL+C på tangentbordet för att kopiera den och CTRL+V för att klistra in den i fönstret).

Jag skulle bli jätteglad om ni bestämmer er för att köpa den, all eventuell vinst kommer att gå till "min" familj i Bolivia!

Mvh,
Cecilia
Dela med andra:    

Kommentarer
Mpc säger:
om det är rätt sida så var det ganska lätt

I Från adrenalin till tårgas, en berättelse om ett friår får vi följa med Cecilia Wallinder på hennes ettåriga volontärresa genom världen. Med värme, humor och uppriktighet målar Cecilia upp människor och platser, både i ord och i bild. Det här är en bok som man kan inspireras av, känna igen sig i eller helt enkelt bara titta på fotografierna. Den tar sin början på Australiens västkust där hon under tre månader jobbade som volontär på ett delfincenter. Hon tar oss sedan vidare till bl.a. Nya Zeeland, Bolivia och Argentina där hon presenterar oss för tiggare såväl som för presidenter. Från botten av Indiska Oceanen till Andernas höjder - följ med du också!

är jag rätt på det ???
Postat 2009-01-31 22:34  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet