Stöd Ukraina

Suziqs blogg

Söndag 7 Oktober 2007 - Tokyo
Resealbum: Tokyo, Japan

Framme i Tokyo

Jag är i Tokyo! :-) Inne på min tredje dag och fastän jag känner att jag har kommit in i det så slår det mig bara - JAG ÄR I TOKYO. Nyp mig. Har kommit hit för att jobba under oktober månad och det är så kul. Min första arbetsdag är först på tisdag så jag har ytterligare en dag att njuta av "semester". Mina första intryck. Det är ett otroligt tryck i den här stan, så många människor, mycket ljud och allt är lite skruvat. Unga människor uttrycker sig verkligen med sina kläder och stil. I denna hysteri är allting ändå så ordnat. Här går man inte när det är röd gubbe, man väntar snällt i kö för att gå in i tåget/tunnelbanan, inget klotter och skräp. Fullkomligt älskar alla maskiner som finns överallt fyllda med olika drycker. I Europa hade de varit saboterade eller nedklottrade. Den här helgen har det varit fantastiskt väder. Vet inte om det brukar vara så här skönt i oktober, men jag har kunnat gå i kortärmat på kvällarna. Känns som skön sommar i Sverige. Fortsättning följer. Kommer lägga upp lite bilder så småningom.
Dela med andra:    

Kommentarer
Ivan säger:
Väntar på dina bilder.
Tycks vara energi i sta´n!
Postat 2007-10-08 02:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Reflektioner II
16 år sedan
Reflektioner I
16 år sedan
So lucky!
16 år sedan
Doing business in Japan
16 år sedan
Big Japan – Puroresu
16 år sedan