Stöd Ukraina

Ziestas blogg

Fredag 27 Februari 2004 - Wellington

Framme Auckland & Sydney foton utlagda!

Efter en tidig morgon med uppgang 5.00 och avresa 5.30 (som tur var innan hollandarna kom tillbaks fran sitt nattjobb.. undra bara hur det gick for stackars Andreas som jag lamnade kvar..), ar jag nu framme i Auckland. Satt jamte en man pa planet som var himla lik Crocodile Dundee... om an lite kortare... Vaderbitet ansikte, blont har i hastsvans, hoppade over mig nar han skulle upp pa toa...

Verkar som om jag lydde mannen i receptionen pa Great Aussie Backpacker hostel och faktiskt tog med mig regnet hit... Flyttade in pa Auckland Central Backpackers (tack Malin for tipset!) och vandrade huvudgatan ner och upp nagra ganger.. tills jag inte kunde halla mig langre och gick och framkallade forsta rullen fran nya kameran..Slog pa stort och scannade de till en cd ocksa (framst for att ha i reserv och negativen kommer bort pa vagen.. tankte skicka hem den). Har lagt ut lite foton under de dagboksinlagg dar de passar.. och nagra harunder..

Dessvarre verkar det som om inte Vodafone-abbonnemanget fran Australien funkar i NZ.... :-( Sa under de har veckorna framover kan jag bli nadd pa gamla vanliga +46 702 01 88 02 istallet..

Har under finns lite foton fran Akvariet i Sydney som jag & Andreas var pa haromdagen och Botaniska nere vid Operan.. tyvarr tog rullen slut innan jag fotade de 3-meter (naja..) stora fladdermossen som flog omkring..

Kul att lasa era kommentarer! Jo, det finns vissa idioter till folk.. Man far hoppas att jag mott min ranson av dem nu..
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet