Stöd Ukraina

Tjoohannas blogg

Måndag 23 Januari 2006

Framme!

Hola amigos!

Nu har vi äntligen Kommit till Buenos Aires och det känns riktigt bra :-).

Har ju haft fullt upp inför resan, hyra ut lägenheten, städa, fixa försäkringar, tagit jägarexamen (lovar att jag kommer hem med en skalp eller två ;-)
plus att man ville hinna träffa alla innan man drog iväg. Morsomt att jag hann traffa tjejerna fra Norge innan jag reiste!!

Typiskt att jag blev tvungen att flytta från min nya granne Linda! Men det tar vi igen när jag kommer hem... Du har ju fått en ny toppengranne! Jag räknar med att min lya kommer stå kvar när jag kommer hem, den överlevde ju trettio åttor från Ledetskolan och ett glöggpartaj samma dag *s* Kan inte ha fått bättre hyresgäst!!

Kommer att sakna samtliga när jag är borta, men räknar med att kunna höra av mig ganska ofta.

Alla som har möjlighet att skaffa skype tycker jag ska göra det! Det ar bara att ga in pa skype.com och ladda ner programmet gratis!!

Då kommer jag att kunna ringa via datorn och det kostar inget!! Kanske blir det några bonusgodnattsagor som tack för hjälpen...

Elin, toppen att du följde med till flygplatsen, är nyfiken på om jag ska börja kalla dig och mamma för storsmygarna eller ni kanske t.o.m. ska öppna detektivbyrå :-)

Jag har i alla fall ätit på ett riktigt lokalhak, superbra, men den ena rätten kunde man inte säga vad det var... och det smakade riktigt skumt... Vill inte veta vad som hamnade i magen! stekeen fran Pampas gick ner :-)

Pirre trodde att han glömt sin dosas till nätet, men den kom fram till slut... Inga missöden än så länge, men vi träffade två förtvivlade svenskor i Frankfurt som varit fast på Kastrup i nästan två dygn, innan de kom till Tyskland. de hade ju bara två veckors semester... Gött att man har ett helt friår :-) Spanskan ska finslipas narmsta veckorna...

Hasta luego!

Johanna
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Playa del Carmen, Mexiko
17 år sedan
Flores, Guatemala
17 år sedan
Antigua, Guatemala
17 år sedan
Granada, Nicaragua
17 år sedan
San Jose, Costa Rica
17 år sedan