Stöd Ukraina

Polkagris blogg

Söndag 8 Februari 2009 - Koh Lanta

En vanlig söndag på Koh Lanta...

Inte hänt mkt me än att vi solat, badat och läst böcker. Konstigt att tiden kan gå så fort fast vi ingenting gör egentligen. Våa grannar ute och snorklat å Koh Rok som skall vara helt fantastiskt Dessvärre speedboat så inget jag kan åka med på. Tydigen en härlig ö med varaner, och mkt fin snorkling som i ett akvarium. Ala är lyriska som komme därifrån, men tyvrr kan jag inte ätta mig i en sådna båt.

Min utmaning blir natt ta oss tilo phi phi Island i morgon. Det räcket för mig. Annars nya grannar och alla pratar med ala. Verkar ha varit här på ön förut och trivs bra. Tyvärr så motsvarade inte resorten riktigt våra förväntningar men gör inte så mkt. Det finns bättre och sämre överallt. Människorna, tailändarna är fantastisa och det är ndet viktigaste.

Åkte till Saladan och shoppade lite och käkade middag. Idag r första dagen vi har lite svid i skinnet. Köpte solskyddsfaktorolja 15 på farmacia och trodde det var bra, men det var nog grillolja. Svider lite här och där men ingen fara. Aloe Vera heer ju knepet. Köpt ny kväll som vi skall ha på båten i morgon, annars blir vi kokta garanterat.

Skall bli kul att se lite nytt. Har i8nte varit på phi phi island på lera år, innan tsunamin /har visst skivit det förut/.

Nu är det packning som gäller och kvällslektyr så vi somnar gott.

I morgon kväll hrs vi från phi hi förhoppningsvis....

Verkar som korten går att ladda ner igen så nytt försök nmed dagens bilder...
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    Alina fyller 12 ar...
    11 år sedan