Stöd Ukraina

Marikas blogg

Måndag 16 Februari 2009

En hemsk vecka...

Jag vill be alla som på något sätt kontaktat mig under den gångna veckan om ursäkt att jag inte svarat men i måndags drabbades en familjemedlem av akut sjukdom som till en början verkade vara värre än vad det var som tur är. Det har varit en nervös vecka men nu är vi åter samlade hemma. Sjukdomen är ännu inte över men vi hoppas det ska ordna sig snart så vi kommer iväg på vår efterlängtade resa med våra vänner i mars.

Ta väl vara på varje dag och sköt om dig och de dina, man vet aldrig när man drabbas av tråkigheter!

Kram Marika
Dela med andra:    

Kommentarer
Raketost säger:
Hej Marika!
Hoppas allt blir så bra det kan bli!
Postat 2009-02-25 18:40  Anmäl
Smilla säger:
Usch då!

Hoppas ALLT ordnar sig!
Kram
Postat 2009-02-20 10:54  Anmäl
Roy säger:
Marika, det gör mig ont att höra...
Önskar er allt det bästa och hoppas att det slutar väl!
Postat 2009-02-19 18:56  Anmäl
Candy säger:
Kram till dig Marika. Hoppas verkligen att allt ordnar sig med allt!!
Postat 2009-02-17 20:25  Anmäl
Ingridhell säger:
Hoppas att det ordnar sej till det bästa för er.
Postat 2009-02-16 23:26  Anmäl
Tuareq säger:
Hej Marika,
Vi har ej haft någon kontakt här tidigare, men läste just i bloggen om ert sjukdomsfall. Som medmänniska med stor empati för andra, önskar jag bara sända en tanke och önskan om att allt skall ordna sig, att den drabbade skall tillfriskna snart. Gör allt som han/hon tycker om att göra och orkar med; lyssna kanske på någon favoritmusik; framför allt - gör planer och tänk framåt. På våren som snart är här. Sedan kommer sommaren. En dam jag talade med hade Forsythia och Snödroppar i sin trädgård. Tala om kommande resor och annat som skall ske när personen tillfrisknar. Om det gäller en person som varit ute och rest tidigare, titta på foton från tidigare resor. Ja, allt som kan tänkas få den drabbade att fyllas av tillförsikt och vilja att bli bra snart och kunna ägna sig åt olika aktiviteter igen.

MED ÖNSKAN OM ETT SNART TILLFRISKNANDE

Hoppas ni kommer iväg på den planerade resan.

/Tuareq
Postat 2009-02-16 23:16  Anmäl
Sadigh säger:
Visst hälsan är ovärdeligt och vi önskar er en ännu snabbare tillfrisknande för att vänta gladare nyheter från semesterorten.
Kramar
Hadjer och Sadigh
Postat 2009-02-16 22:54  Anmäl
Oxen säger:
Ja, hälsan är det viktigaste man har! Ha det så bra!
Postat 2009-02-16 20:33  Anmäl
Zappe50 säger:
Hej Marika !
Jag hoppas ockso verkligen att det ordnar sig for er !
Du skall i alla fall veta att det ar monga som tanker po dig ! Om inte po annat satt so ser du det genom antalet personer som skrivit till dig !
Varma kramar fron ett varmt Brasilien !
Urmas
Postat 2009-02-16 16:22  Anmäl
Kustaffe säger:
Det hjälper inte att ens vara försiktig för dyker en sjukdom upp så står man där drabbad. Sitter lite i samma båt här. Hoppas allt löser sig till det bästa
ALF
Postat 2009-02-16 15:09  Anmäl

Sida:123Nästa
Skriv kommentar
Arkivet