Stöd Ukraina

Anqizs blogg

Måndag 15 November 2004 - Mossel Bay

Dyka med hajar!!!!!!!!!! =)

HAJDYKNING!!
Jajamansan, visst gjorde jag det!!!!! AHHHHHHH....va haftigt det va!!! Jag & Nicklas gjorde det tillsammans, da den andre killen som aker med oss va lite magsjuk. Det va en grym syn da man hade akt forbi en o full av salar och sen mitt ute pa havet ser den beromda hajfenan & han sprattlar runt & har sig...coolt!! Sen va det dax att ta sig ner i buren...oj, oj,oj!! snacka om nervost..haha..men det gick himla fint trots att det va forsta gangen som jag andades genom munstycke..hyperventilerade till en borjan men sen gick det fint!!! Sag en 6-7 STORA vithajar!!! MAKTIGT va det!!!! Detta gjordes i Mossel Bay och kostade 900R(ca 1000kr) men det va det vart!!! Bidde dock sjosjuk pa vagen hem men...det stog jag ut med..
Jag stannade 2 natter i Mossel Bay och nu har jag kommit till Plettenberg Bay,..killarna aker till Storms River for att hoppa Bungy men det hoppar Annika over sa vi ska traffas upp i Jeffreys Bay igen...Men har verkar himla bra..bor pa ett gesthouse med grym utsikt over stranden & berget...borde va riktigt fin soluppgang, far la se om man orkar upp & kolla pa den...hmm...Men varje kvall har dem en brasa tand och har lite BBQ,..himla mysigt!! Och alla har ar trevliga!!:-) Stannar har 2 natter tror jag & sen vidare till Jeffreys Bay (SA surf mekka)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma i Sverige igen!
16 år sedan
Inte sa lange kvar nu!!!
16 år sedan
phuket IGEN!!!
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan
Laos,Vietnam
16 år sedan