Stöd Ukraina

Candys blogg

Måndag 21 Januari 2008 - Sverige

Det närmar sig resdags!

Åh vad jag längtar nu! 5 veckor kvar så sticker jag och kompisen på en 16 dagars underbar Thailandsresa. En liten egotripp eftersom familjen "får" stanna hemma.15 åringen fick erbjudande om att åka på skolresa med buss till Paris, och tackade nej.... Vad är det med dagens ungdommar:-)?? Jag måste ha sol, värme och semester mitt i vintern, och förra årets Thailandsresa lever jag på än. Så det är åter dags att fylla på tanken med sol och minnen. Börjar med one nigth in Bangkok. Och så får vi se. Skall bara njuta, sola, ta livet med ro och ladda batteriena. Det är ju klart att vi skall shoppa lite(mycket) svart bälte i shopping upp till bevis åter en gång. Nu till helgen är det smyckmässan i Oslo som gäller. Mycket roligt, fast jag går nog på mässan själv och bjuder med syrran. Mina 3 söner och man är inte så roliga på sådana mässor. Och jag tror dom allra hälst åker till Gbg under veckan på 2 hjul mässan till Göteborg utan mitt sällskap:-) Olika intressen där kan man säga:-) Önskar er alla en trevlig kväll och på återseende!
Dela med andra:    

Kommentarer
Legusta säger:
Missa inte senaste bloggen "Some Nights in Bangkok" med nya fräscha tips.

För dej Candy,
- Pysselparadiset i China town. Yaowarat Mangkon 844. Pärlor, glas, silver, snäckor, pärlemor. Billigt och inspirerande.

http://www.reseguiden.se/minsida/legusta/blogg/5276
Postat 2008-01-31 21:14  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet