Stöd Ukraina

Candys blogg

Lördag 9 Februari 2008

Bath, Decural, solfactor, bikini, resväska, ja nu snurrar det gött...Har du bra pockettips????

Ja som sagt det snurrar gott i huvudet just nu, Solkräm, ja där har vi en skvätt. Bra att ha, slänga i väskan.En hutt med Ducoral åkte ner i min mage i går kväll. Dyrare per cl än finaste cocnacen. Och det smakte inget vidare heller. Ny bikini blev det på lunchen i går, ja jag vet att det kostar mycket mindre i Thailand. Men jag försökte köpa bikini i Thailand förra året och är man normalt M-L på hemmaplan och får ha XXXL i bikinien i Thailand och bara ena bröstet går att stoppa in då är det inget vidare. Kan ju bli roligt i och för sig, men jag vill nog helst ha en som täcker till dom kroppsdelarna som det är tänkt:-) Hittat gamla mobilen från förra året med thailändsk mobil kontantkort, billigt och bra, kopierat biljetter och pass. Som ni förstår så har jag resfeber nu. 18 dagar kvar tills jag åker och jag räknar ner nu. Vill ha sol, värme, massage, gott om tid, läsa massor med bra böcker. Hinner nog 5-6 pocket så jag tar gärna tips på bra thrillers eller/och roliga böcker. äta god mat, strosa runt utan almanacka och tider att passa hela tiden. Har precis kommit åter till verkligheten efter 4 dagar vinterkräksjukan och min reskompis ligger i influensa så det är tur just nu att det är 18 dagar kvar så vi är pigga och allerta utan krämpor när vi åker. Någon flera som åker 27 februari?
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Jag väntar o längtar efter dej (er) skulle du glömma något finns det här
du ska få min önskelista,det är en del man längtar lite efter,salt godis bl.a.Lämna influensan hemma,och kom nu pigga,och alerta..
Soliga hälsningar från Paradiset sawasdee kaa
Postat 2008-02-11 19:14  Anmäl
Veiken säger:
Det är konstigt. Jag har precis kommit hem från en resa till värmen ( Costa Rica) och när jag läser att du ska iväg, så vill jag vara en liten fluga och följa med. Vissa får aldrig nog och kan bara åka hem och tvätta och sen iväg igen. Nåt underligt är det! Kan man få resebulimi?
Krya på dig och ha det fantastiskt därborta i öster.
Postat 2008-02-09 23:22  Anmäl
Gullsing säger:
Hej Candy

Hoppas att du blir frisk och kry igen innan du reser och din resekamrat också förstås. Jag önskar er en trevlig resa från den tråkiga "vintern" vi har här. Ja, ja, vi hade faktiskt nästan 10 grader varmt i Helsingborg idag. Men det är inte detsamma som sol och badväder för mig..

Ha´det.

Gilla
Postat 2008-02-09 23:11  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet