Stöd Ukraina

Sirapps blogg

Fredag 4 Juli 2008 - Sifnos
Resealbum: Båtluff 2008

Ar pa Sifnos!

Har ar det varmt och skont.Kom fran milos i onsdags. Den on var vi inte sa fortjusta i.Vi foredrar lite lugnare stallen. Med undan tag for Naxos...haha... Hur som. Adamaz var rent utsagt trist. Inget intressant forutom strandpromenaden som var valdigt mysig pa kvallen. Batturen missade vi. Det blaste for mycket da vi var dar. Annars var on fin att aka runt pa. Fina stallen fanns att se. Vi hyrde bil en dag och de tva resterande dagarna tog vi bussen i Paleochori. Ah sa mysigt det var dar.

Nu ar vi pa Sifnos. En o som faller oss battre i smaken. Vi har bil 2 dagar. Igar var vi iVathy och Faros. Idag Kastro, Cheronissos och Platys Gialos.

Sa har fint var det i Kastro

Aven nu h8inner jag bara ladda uppen bild.Har gar det annu langsammare an pa F.

Imorgon aker vi tillbaka till Aten och Pireus.
Slut for denna gang. Hor mer nar vi kommit hem.Nu ska vi ut och kopa aggkoppar.I keramik saklart! Och lite senare ska vi fira min fodelsedag. Den kunde inte ha blivit battre.Tur att man fyller ar pa sommaren. Kanske ska foresla detta som en tradition for mammaoch pappa?! xD
Dela med andra:    

Kommentarer
Grekland säger:
Vi tyckte tvärtom. Sifnos kom i skymundan efter att vi varit på Milos som vi tyckte var så häftig och annorlunda. Sifnos är vackert och vi har tänkt att ge den en ny chans en annan gång.
Vilken tur att vi inte tycker om samma öar. Då skulle alla trängas där.
Hoppas ni fick en njutbar Greklandsvistelse och att du fick en bra födelsedag. Självklart ska du väl få en resa i födelsedagspresent varje år. Det får min sambo av mig.
Postat 2008-07-06 23:42  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Grias Pedima
12 år sedan
Glass i stora lass
12 år sedan
Blått och vitt
12 år sedan
Riktig Semester
12 år sedan
Årets Greklandsdos
13 år sedan

Senaste bildkommentarerna

Ingridhell
Ingridhell säger om Sirapps bild "Kastro, Sifnos":
Där kanske man ska sitta på våren när det inte är så varmt. Då kan man nog sitta länge och njuta av den underbara utsikt...
22 oktober 2008 23:27