Stöd Ukraina

Apologizes blogg

Onsdag 7 Mars 2012 - Hoi An
Resealbum: Vietnam

7 mars

yo!

Hoi an är en ganska liten stad, vilket är ganska påfrestande då det inte är lika mycket turister här så försäljarna är på en som galningar. Men det är ganska trevligt ändå.

Idag har vi gått runt i diverse butiker och hämtat ut kläder som vi fått skräddarsydda åt oss, kostym till Martin, klänning till Jennie, skjorta, byxor och coola skor. Det är ganska roligt när man går in i en butik, provar ett par skor och säger "nja dom här var nog inte rätt storlek", och så får man ett par helt nya i vilka färger man vill och vilken modell man vill. Måste erkänna att man blir lite beroende.

Imorgon ska vi åka vidare igen, snabba puckar blir det så här i slutet. Lang co är målet och ryktet går att det är paradiset på jorden.

Här kommer bilder från senaste tiden:

Det här är en bild från lunchen med vieterna, på bilden ser ni Li, Bambi (lillgrabben)), Changfen och Jennie

Dela med andra:    

Kommentarer
Achinna säger:
Äntligen lite livstecken från er :) Ja ni verkar ju inte ha det alltför långtråkigt haha, men nu börjar jag längta efter er, jag är så glad att det är jag som får äran att hämta er. Puss
Postat 2012-03-08 14:17  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

7 mars
12 år sedan
Crazy busdriver
12 år sedan
5 mars
12 år sedan
Nu jäklar ska det dykas!
12 år sedan
Nha Trang
12 år sedan