Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Torsdag 28 Maj 2009 - Göteborg

34 Dagar kvar.....

Idag är det 34 dagar kvar tills 1 juli och vi drar iväg till Aten och vidare till Leros den 2:e. Längtar!

Hotellet Boulafendis i Alinda där vi helst ville bo kom med ett bra erbjudande för oss så vi har tagit det. Först hade dom ett offer för tidpunkten vi ska dit och sedan drogs det ned ytterligare. Så vi är nöjda.

Kolla in hotellet här: http://www.boulafendis.gr/

Passar på att önska alla en solig och härlig helg. Hoppas dom har rätt när dom säger att vi får upp till 30 grader i Göteborg i helgen.

Själv skall jag till Flunsåsparken på Hisingen lördag kl 13 där det är Ukulele festival. Jag har en f d kollega som spelar och det är alltid roligt att lyssna på dom! Söndag blir det strand och påbättring av solbrännan, försöker bevara Thailandsbrännan inför Greklandsbrännan ;-)

Ha de!
Dela med andra:    

Kommentarer
Babilla säger:
jättefina bilder! Får hoppas ni får det lika bra som vanligt i Grekland :)
Ät lite sallad och kalimares för mig med :)
Postat 2009-06-01 10:23  Anmäl
Mipumo säger:
Gud vad fiiint. Får funderar på om det kan bli öluffning i Grekland nästa sommar. Jag var ju där 14 gånger mellan 1988- 2004, ofta både i juni och augusti. Trevlig Pingst
Postat 2009-05-28 22:00  Anmäl
Aquaholic säger:
Hotellet ser jättebra ut! Ha det så gott där och njuuuut!
Postat 2009-05-28 15:22  Anmäl
Kustaffe säger:
Ha själv en bra helg. Flunsåsparken har jagg besökt många gånger eftersom jag nästa bott granne där, en trevlig park
Postat 2009-05-28 11:12  Anmäl
Gullsing säger:
Ha en trevlig resa! Skönt att komma till Grekland och Leros igen?

Gilla
Postat 2009-05-28 11:12  Anmäl
Gbenskar säger:
Fint ställe ni ska bo på. Det kommer att bli så skönt för er. Ha en trevlig helg.
Gunn-Britt
Postat 2009-05-28 11:11  Anmäl
Mjorumm säger:
Dit kan man verkligen önska sig att vara,ser härligt ut
Postat 2009-05-28 11:06  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet