| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Aniika säger om Mcenroes bild "Arches National Park, Utah":
Härlig bild! Jag besökte The Arches i somras. Människors byggnadsverk i all ära, men inget slår sådana här naturformationer.
13 oktober 2014 09:17

Aniika säger om sin bild "Chokladmecka! Missa för all del inte Leonidas.":
Det VAR gott. Hade tänkt att bjuda familjen där hemma, men tror det slutade med att jag åt upp nästan allihop... :)
16 maj 2014 20:38

Christinee säger om Aniikas bild "Chokladmecka! Missa för all del inte Leonidas.":
Oj vad gott det ser ut! Mmmm! :-)
5 mars 2014 22:56

Aniika säger om Christinees guide "72 timmar i Kuta":
Stort grattis till välförtjänst vinst Christine, blir galet sugen på att åka Bali efter att ha läst din fina guide!
19 februari 2014 23:06

Aniika säger i Paulinas diskussion "Tips på bra svenska resebloggar önskas":
Hej! Jag bloggar numera på http://www.resfredag.se/ - här hittar du tips, inspiration och reseskildringar från jordens alla hörn.
Välkomna att kika in!
/Annika
4 februari 2014 20:04

Aniika säger om artikeln "Här är Amsterdams 8 billigaste sevärdheter":
Superbra tips, planerar att åka till Amsterdam i vår!
2 december 2013 22:48

Aniika säger om Desires guide "Gemytligt i Dublin":
Tack för en bra guide! Åker till Dublin i november, perfekt med lite insidetips.
25 september 2013 20:10

Rolf_52 säger till Aniika:
Tusen tack Aniika för gratulationerna till årets guldskribent....fota på bara och antalet länder fixar du också...du ligger långt före mig vid 33 års ålder :)
17 juni 2013 19:20

Aniika säger om artikeln "Månadens Guide & Årets Guldskribent":
Stort grattis till både Camilla och Rolf. Ser fram emot att läsa fler guider av er framöver. (Och Rolf, drömmer om att bli en lika bra fotograf som du, och inte minst att besöka lika många länder... :)
5 juni 2013 16:34

Aniika säger om sin guide "Dubai – ett givet resmål för barnfamiljer":
Vad kul Anna! Vi var jättenära att testa Kap Verde för ett tag sedan, men just då var det extremt blåsigt där. Ska kolla in din blogg. Alltid bra med fler tips!
30 maj 2013 07:42
Sida:12345Nästa