Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Karinamalik
Karinamalik säger i Gunillads diskussion "Är Istanbul värt ett stopp?":
Hej! Ja, absolut. Jag tycker att Istanbul är en otroligt fascinerande stad. Här kan du läsa en guide som jag fått publicerad här om du vill ha lite tips och vara förberedd för ett kort besök i Istanbul så att du inte missar någon sevärdhet. http://www.reseguiden.se/reseguider/istanbul-i-mitt-hjarta-8922 Vänligen Karina
4 augusti 2014 12:01
Karinamalik
Karinamalik säger i Ewis diskussion "Disneyland Paris...och sedan då?":
Hej! Vi bodde 5 nätter i en villavagn på Camping International Maisons Laffitte i Paris i somras. Bra och billigt boende. Ligger 6 tågstationer från centrala Paris. Går även att åka tåg till Euro Disney därifrån. Vi hoppade över Euro Disney den här gången och testade den franska varianten Parc Asterix i stället, eftersom vi hört att köerna skulle vara kortare där. Kan rekommenderas. Innan dess t...
9 januari 2013 09:12
Karinamalik
Karinamalik säger i Sandralks diskussion "Var i gran canaria i slutet av oktober, början på november?":
Hej! Vad jag vet så regnar det mest december-januari på Kanarieöarna. Men det går ju aldrig att garantera att det inte regnar i oktober-november. Puerto Rico har en väldigt liten strand. Jag föredrar att bada på Maspalomas-stranden på Gran Canaria. Fuerteventura och Lanzarote har också fina stränder. Kan även rekommendera Egypten oktober-november, varmt i vattnet och luften. Tänk på att det ä...
4 september 2012 08:47
Karinamalik
Karinamalik säger i Humpilas diskussion "Bila till Spanien":
Hej! Vi har bilat ner i Europa med våra barn några gånger. Vi har en bärbar dvd-spelare med två skärmar, där barnen kan välja att titta på samma film eller varsin film. Så har vi sluppit bråk om vilken film de ska se på. Vi sätter fast svarta handdukar i barnens fönster så att de slipper få in sol på sig. Bra att ta med dricka och något att äta på vägen om ni hamnar i långa stillastående köer ...
27 augusti 2012 08:35
Laplander
Vill man ha jättevarmt under vintern är väl någon kanarieö knappast prio ett men tycker man att 20-22 grader är ok och man kanske vill göra annat än sola o bada emellanåt typ vandra eller ta någon buss eller bilutflykt osv.så funkar det kanon och personligen tycker jag tempen räcker när man kommer dit från våran vinter här i norr. Vi har varit till alla de större öarna ett antal gånger men in...
24 juni 2012 19:41
Annl
Har varit på Gran Canaria ett jullov och vi var då i Maspalomas och hade tur med vädret och hade 25 grader. Dock var det förstås kallt i vattnet. Håller med om att Dubai är ett trevligt och solsäkert resmål och då behöver du inte bekymra dig om att det ska vara för kallt.
21 juni 2012 14:07
Trulle
Hej ! Åker du till kanarieöarna så åk till puerto rico mest solsäkert där men man får ha lite flyt. Annars kan jag rekomendera Kap Verde en vecka med all inclusive på ön sal. Hälsningar Trulle
20 juni 2012 20:06
Ellismellis
Hej.. Jag har firat nyår på Kanarieöarna och det var sol hela veckan men endast 20 grader varmt, alldeles för lite för min smak när det gäller solsemester. Vattnet var kallt och vindarna svala. Precis som en svensk sommar när den visar sig på sin bästa sida. Hälsn. Ellismellis
20 juni 2012 18:51
Karinamalik
Karinamalik säger i Frippe81s diskussion "Fina badorter runt Venedig?":
Hej! Det beror på vad du är ute efter. Här kan du läsa min guide från förra sommaren. http://www.reseguiden.se/reseguider/lyxcamping-vid-adriakusten-5188 Söder om Venedig, men jag skulle nog inte kalla stället för by eller stad. Vi var där mer än en vecka, var nöjda och hade att göra hela tiden. /Karina
15 maj 2012 14:01

Sida:1234Nästa