Tjej-Reskompis till Thailand!

17 nov. 2010 15:03
Visningar: 262
Hej alla!

Charlotta heter jag och är en 21-årig glad och social tjej som pluggar i Jönköping, just nu läser jag bara lite kurser. Jag älskar att resa, sola, bada och bli brun! :)

Jag är resgalen, och vill verkligen iväg någonstans lite längre i febrauri kanske.. Vill upptäcka nya platser, men vill inte resa själv.
Tänker mig thailand men är öppen för förslag.! Ett varmt land iallafall! :)
Tänker mig kanske att åka 1-2 månader.. Söker en snäll och trygg tjej-reskompis som helst i likande ålder eller äldre (som också har pojkvän/partner, kanske blir lättare så ev.) som vill sola, bada, äta god mat, festa, snorkla, ha det härligt! och shoppa!
Hör gärna av dig!
Mvh Charlotta
eller mejla;
(Logga in för att se e-postadress)
3 dec. 2010 16:15
Hej!
Sarah heter jag och är 22 år gammal från Halmstad (:
Jag är också helt resgalen och vill bort från kylan så snabbt som möjligt. Hade också tänkte mig början av Februari och en till två månader och gärna Laos, Wietnam Kambodja och Bali (:
Har massa krångel med min mail för tillfället så lägg till mig på Facebook så kan vi snacka mer där (: Sarah Liljenberg.
Hoppas vi hörs!
Mvh
Av Barajag
3 dec. 2010 18:48
hej=)
låter superhärligt..vilken typ av budget har ni när ni åker.funderar på hur mycket som kan tänkas behövas för en sån typ av resa..känner mig sugen på att fly iväg ett tag..

mvh kristin