Till Indonesien (Bali) nu i sommar! Häng på!

7 juni 2016 18:50
Visningar: 55
Hej folks!

Jag är en 21-årig kille bosatt i de södra delarna av Sverige och skulle gärna vilja fly landet under en månad, för att resa till Bali och möjligtvis Malaysia. Hade tänkt mig ungefär 1 månad och sticka iväg någon gång i slutet av juni eller början på juli. Jag tänker mig dels att få lära känna olika kulturer, testa god mat, dricka ett och annat glas rödtjut, ligga på en strand och läsa, dricka några öl och samt träffa massa nytt folk som man kommer att kunna lära att känna.

Låter detta intressant? Skriv här under, så kan vi checka av lite på Facebook för att se om vi hade kunnat tänka oss att resa tillsammans. Det blir säkert också roligare om vi är ett gäng som åker, så alla är välkomna att höra av sig.
Av Alexaf
22 juni 2016 18:14
Hej! Har du fortfarande tänkt åka? Jag kommer åka till Bali den 25 juni.
/ Alexandra
23 juni 2016 23:24
Hej, jag är själv väldigt sugen på att dra iväg ett tag, är inne på samma planer, även funderat på att dra på ett surf camp i någon vecka. Är du fortfarande inne på samma banor/fortfarande befinner dig i Sverige så hör gärna av dig!
Av Alexaf
26 juni 2016 20:28
Hej! Är på Bali just nu för att surfa några veckor! Hör av er om ni vill :)
1 juli 2016 20:54
Hej Jacob!

Jag är också inne på samma tankar fast med avresedatum tidigt i augusti. Om du inte redan åkt så är jag väldigt sugen på att haka på i augusti!

//Filip