Thailand två veckor i Januari!

17 dec. 2013 14:35
Visningar: 209
Hej!
Jag är en tjej på 25 år som vill åka till Thailand cirka två veckor i Januari. Har tänkt mig cirka 19 januari - 2 februari. Men inget bokat!

Jag pluggar på heltid så detta är ungefär de end aveckorna jag kan, och jag får inte med mig ngn. Varken ngn kompis eller min pojkvän kan ta ledigt.
Men jag vill verkligen komma bort lite! Jag har varit mycket i Thailand förr men åker gärna till Bangkok någon natt i början och ngn i slutet av resan för shopping mm :)
Sen är jag öppen för förslag, vill gärna till Koh Lipe, tillbaka till Phi Phi Island eller till Koh Samet och Koh Chang där jag aldrig varit. Men jag är öppen för att besöka de öar jag redan varit på också. Vill bara ha sol, avkoppling, shopping, god mat och billig öl ;)

Hör av er om du/ni ska ner samtidigt och är sugna på att mötas upp!
/ Sarah.
18 dec. 2013 11:05
Hej! Jag har planer på att åka ner till Thailand i mitten/slutet på januari eller i början på februari. Planen är att jag ska hålla mig till de södra delarna i cirka 3-4 veckor. Det skulle vara kul att eventuellt träffas där nere under den tiden du är där :)
21 dec. 2013 08:22
Vi är 2killar som ska ner till Thailand 6jan till 22jan :)
26 dec. 2013 08:15
Hej Sarahmarie!

Den 22 januari landar jag och en vän till mig i Bangkok för ett par dagar där, med besök hos vänner etc. :) Trevligt om du vill möta upp på någon öl om du inte har fullbokade planer. Vår tanke var sen att dra upp mot Yangon, Myanmar. Så vill du haka på där är du välkommen.

Känner du för det så dra iväg ett svar här eller Skype: Micke365. Inga planer är fasta så har du något skönt förslag, let me know :)

Ha det gott!
//Micke