Thailand, södra Spanien eller annat förslag?

Av Siriii
15 feb. 2017 18:15
Visningar: 136
Nån tjej/kvinna 35-60 som är sugen på en spontanresa 1-2 veckor? Sola, slappa, promenera, kanske yoga, äta gott osv. Svårt att hitta nån som har möjlighet att åka utan lång planering så därför testar jag såhär. Alltid kul att träffa nya människor och jag gillar inte att resa själv! Hör av dig 😛
16 feb. 2017 13:57
Hej!

Jag är alltid intresserad av att resa, just nu kanske lite svårt att komma iväg mer än en weekend (pga bebis) men snart så är jag på g igen! Gillar det mesta och gillar att se.nya platser o smaka nya saker...hör.gärna av dig (helst via privat meddelande, lättare att hålla.kontakten så tycker jag).

Hälsningar

Tina
Av Mia88
18 mars 2017 23:39
Hej Sirii,
spontan resa låter som bra idé.
jag har nyss fyllt 60, jag är aktiv och har hygglig kondis, åker gärna 1-2 v till varmare ställen varje år men skulle vilja åka oftare än så. Jag är flexibel och intresserad av alla resmål och regioner (utom afrika).
Jag bor i Värmland och brukar flyga från Arlanda.
Jobbar deltid och älskar att resa vår och höst, utanför stora turistsäsongen. Jag gillar att kombinera bad med utflykter, lagom kultur, kortare vandringar, och jag trivs lika bra på fyrstjärnigt som på vandrarhem.
Du kan få min mail och telefon via privatmeddelande.
hälsningar, Mia L