Thailand/Malaysia/Vietnam/Borneo

2 feb. 2014 22:53
Visningar: 166
Söker resesällskap till Asien i mitten av Mars (två veckor)

Polarna ska på skidsemester men själv lockar värmen lite mer i år.

Söker kille elr tjej att resa tillsammans med som gillar sol & bad men även vill ha en lite aktiv resa.

Är lättsam, älskar och testa nya saker vare sig det är mat elr aktiviteter. Tränar och spelar beachvolleyboll och skulle uppskatta om du också är träningsintresserad då jag lätt blir rastlös av att bara ligga på stranden.
Går gärna ut och festar ngn gång men är ej killen som super skallen av mig varje kväll såär du ute efter det så leta vidare.

Jag har tagit ledigt från mitten av Mars och åker helst från Malmö eller Köpenhamn men även Arlanda skulle fungera.

Hör av dig om detta lockar. Pratar gärna över skype elr aes innan resan för att det ska kännas rätt

/Nicklas
Av Anthoon
9 feb. 2014 19:58
hallå! åker till bangkok den 20e mars! tänkte vara där i några dagar sen ner till ko tao o ta dyk cert. tänkte resa neråt i thailand i ca 1 månad o och sen vidare till malaysia, och indonesien. ingenting är spikat men skulle vara nice att mötas upp någonstans då jag också reser själv!
14 feb. 2014 01:34
Tjenare! Blev ändrade planer för mig men ska till Thailand. Ska jobba i Bangkok 8-13 sen tänkte jag dra vidare till Koh Samui, Koh Pha Ngan o vidare till Koh Tao o ta dykcert så det skulle kunna passa riktigt bra!
Kommer nog dock behöva åka hem 29 Mars troligtvis.