Thailand januari 2013

Av Og86
20 dec. 2012 22:46
Visningar: 210
Hej alla!
Jag är en kille som e 26, reser till thailand själv i slutet av januari och stannar till april. Vill gärna ha någon att åka med. Tyvärr så kunde inte någon kompis åka med under en sån lång period så nu har jag beslutat att åka själv. Så jag undrar om någon vill mötas upp/ resa med mig. Det spelar ingen roll om du är tjej eller kille.

//Ola
24 dec. 2012 04:30
Tjena!

Jag följer gärna med, har du tänkt stanna på samma ställe eller resa runt? Alternativt resa till andra närliggande länder eller längre i asien? Jag hade också tänkt åka i slutet av januari, alt tidigt februari och stanna fram tills nästa år.
Av Sicka
27 dec. 2012 20:37
Hej Ola,
jag kommer åka till indonesien i slutet på januari och några veckor senare fortsätta till thailand. Jag reser också själv och skulle gärna träffas nånstans och resa tillsammans ett tag. Maila mig så kan vi ju snacka ihop oss, (Logga in för att se e-postadress)

Jessica
20 jan. 2013 21:05
hej hej! =)
Jag åker ner 19/2 men är framme i Chiang mai 20/2.. Tänkte stanna där några dagar innan jag drar mig ner mot stränderna och öarna.
Börjar med att besöka Rayong & Koh Chang tror jag. Och sedan mot Koh Tao osv. Innan jag drar mig mot Ao nang..
Jag reser också själv så vore kul att träffa någon att hänga med. Jag är en norrläning på 22 år =) Social och lätt att hänga med enligt mig själv.. haha... Du kan ju höra av dig på (Logga in för att se e-postadress)
/ Sara