Thailand i mars

30 dec. 2014 15:17
Visningar: 261
Hej.
Jag skrev ett inlägg förut om att dra till thailand i februari, nu är det ändrat till mars 2015. Så!
Jag börjar om, jag börjar i bk hos en vän och sen drar jag dit jag känner för.
Min plan är att ta dagen som den kommer, det är ingen kulturresa utan en sol, bad, slapp och lite fest-resa.
Vill du ses nånstans i Thailand under mars så hör av dig :)

mvh
sanna
Av Pata13
15 jan. 2015 12:28
Tjena!

Jag och en kompis åker ner 19 mars och är borta en månad, vi flyger till Phuket. Sen blir det ut på öarna och kolla läget lite för sol, bad och fest! :)
Har du tänkt hänga i dom krokarna och vill mötas upp så hör av dig! :

/ Patrik
15 jan. 2015 16:46
Hej. Ah jag får se vad som bokas in :) just nu funderar jag på alla möjliga länder å städer å lär väl bestämma mig när det är dags att åka. Men jag kommer förbi er om det blir thai :)
Sanna
16 jan. 2015 11:49
Hej Sanna.
Du verkar ha en rätt avslappnad och soft inställning till din semester vilket jag gillar.
Vi är 2 st som åker ner redan i början av februari. Vi kommer resa runt i Thailand och länderna runt omkring, kanske vidare till Indonesien också. Som sagt så vet vi inte heller exakt våran rutt utan tar det mer som det kommer.
Kanske våra vägar kommer att korsas och då kanske ett trevligt möte nere i värmen kan falla in?

Mvh//Mathias

>Citerat från Sannamagdalena:
Hej.
Jag skrev ett inlägg förut om att dra till thailand i februari, nu är det ändrat till mars 2015. Så!
Jag börjar om, jag börjar i bk hos en vän och sen drar jag dit jag känner för.
Min plan är att ta dagen som den kommer, det är ingen kulturresa utan en sol, bad, slapp och lite fest-resa.
Vill du ses nånstans i Thailand under mars så hör av dig :)

mvh
sanna
16 jan. 2015 14:14
Låter skitbra Mathias. Ni som ska ut å resa, lägg till mig på fb (sanna agnäs) så kan vi snacka mer där.
må gott
sanna
22 jan. 2015 14:39
Hej!

Jag åker ner till Phuket den 9 Mars. Stannar ett par dagar där sen tänkte jag åka ut på öarna. Typ Ao Nang, Koh Langa, Phi-Phi el liknande. Vill du sällskap under parasollet eller över drinken så är det bara att höra av dig. :)