Thailand from 15 Jan, ö-hoppning sen vidare mot Laos/Kambodja/Vietnam

27 dec. 2017 01:07 (redigerad)
Visningar: 191
Hej alla!

Vi är 2 st killar som landar i Bangkok den 15 Januari, stannar där 3 dar sen ska vi till Koh Phanghan, koh Tao, vidare mot koh Lipe söderut och sen röra oss mot Laos/Kambodja/Vietnam.

Vi är i Thailand ca en månad (15 jan-15 feb) så under den tiden möter vi gärna upp folk och hänger, plats kan man bestämma under tiden. Vi kommer både festa och slappa, shoppa och chillhänga på nån bar, ta dan som den kommer! Skriv här så kan vi synka ihop oss :)

Mvh Jesper och Niclas
Av Chonken
14 jan. 2018 20:09
Hej! Är också i Bangkok just nu, har ni lust att ses imorgon? ☺️

Skriv till min insta: Chaimungkhun
17 jan. 2018 16:16
Hej! Är i Krabi för tillfället men beroende på när ni tänkt att dra till Koh lipe hakar ja gärna på om möjligheten finns?(:
17 jan. 2018 16:28
Tja, Landar i BKK 24 och tänkte röra mig neråt mot Koh Tao sedan över till phanang för full moon såklart haha, skriv gärna på insta om ni blir taggade på att utöka gänget med mig! redline126 @insta
17 jan. 2018 16:29
Hej Lisa!!

Vi har strykit västra sidan just nu, håller till på Samui fram tills 25:e sen blir det Phangan och full moon, efter det Tao!
17 jan. 2018 16:34
Citerat från Josari94:
Tja, Landar i BKK 24 och tänkte röra mig neråt mot Koh Tao sedan över till phanang för full moon såklart haha, skriv gärna på insta om ni blir taggade på att utöka gänget med mig! redline126 @insta
Absolut!! Bara skriva när du är framme så möts vi upp :)
17 jan. 2018 21:23
Jag tänkte flyga ner på söndag till Koh Samui, och därefter upp mot Koh Tao. Min lever har inte återhämtat sig från förra årets full moon så är osäker om jag ska förbi. Men lägg gärna till mig på Facebook - Matilda Pettersson, eller på instagram matildapeterson så kan vi mötas upp!