Thailand en månad från mitten av mars

25 feb. 2018 12:56
Visningar: 146
Någon som är sugen på att dra till Thailand en månad? Det jag hade tänkt är mestadels sol och bad och bara ta det lugnt, kan tänka mej lite party ibland också :P Kan åka i mitten av mars-slutet av mars och vara borta en månad. Är öppen för förslag på vart i Thailand, och kan också resa runt till olika delar men är helst på samma ställen lite längre än försöker klämma in för många ställen på kort tid.
Av Kikksan
25 feb. 2018 18:15
Hej!
Jag planerar på åka i slutet av mars men två veckor:) kanske kan styra upp något ?
Av Sunfun
25 feb. 2018 23:31
Jag åker 26 mars från Landvetter till Bangkok o stannar en mån :)
Av Thongen
25 feb. 2018 23:52
Jag kan tänkte också åka i mars månaden och skulle vart roligt om man kunde resa tsm? 😄
26 feb. 2018 21:06
Citerat från Kikksan:
Hej!
Jag planerar på åka i slutet av mars men två veckor:) kanske kan styra upp något ?
Hej! Vart hade du tänkt åka och göra? :)
26 feb. 2018 21:09
Citerat från Sunfun:
Jag åker 26 mars från Landvetter till Bangkok o stannar en mån :)
Hej! Vad kul :) hur har du tänkt dej att resan ska se ut? Några speciella ställen du tänkt besöka?
Av Sunfun
26 feb. 2018 23:26
Oj menar Köpenhamn! Stannar en natt i Bangkok på Khao san road, sedan blir det Phuket några dagar, efter drt runt 29 mars drar jg till koh phangan för full moon party o äventyra, slappa lite... längre än så har jag inte planerat:) men vill till phi phi me. Gillar Phuket för där finns allt.
Citerat från Emelielinnea:
Citerat från Sunfun:
Jag åker 26 mars från Landvetter till Bangkok o stannar en mån :)
Hej! Vad kul :) hur har du tänkt dej att resan ska se ut? Några speciella ställen du tänkt besöka?
Av Sunfun
26 feb. 2018 23:27
Bara bokat flygbiljetten till Thailand. Ska sätta mig i veckan boka hotell för den första veckan osv... väldigt fullbokat på koh phangan då när de e full moon party, vill komma undan billigt 😻🎉🙌🏽
Av Kikksan
27 feb. 2018 21:31
Citerat från Emelielinnea:
Citerat från Kikksan:
Hej!
Jag planerar på åka i slutet av mars men två veckor:) kanske kan styra upp något ?
Hej! Vart hade du tänkt åka och göra? :)
Sola/bada och givetvis lite upptäcksfärd. Ska boka imorgon, häng på!! :)
2 apr. 2018 17:50
Hej folket! Hur blir det med era resor? Någon som är i Bangkok?:)