Thailand en månad, december/januari

25 juli 2015 18:42
Visningar: 25
Hej, är en 20årig tjej som vill åka till thailand under 3-4 veckor för att upptäcka landet!

Antingen åka på en kombinationsresa eller som backpacker. Under min resa i Thailand vill jag sola, bada, äventyra och se så mycket som möjligt.

intreserad? Hör av dig!
26 okt. 2015 00:25
Hej!

Vi är två glada killar som kommer resa runt i Thailand i Januari om du är sugen på att träffas nån dag :)

JP & Fredda
Av Henke78
26 okt. 2015 13:44
Hejsan.
Jag sitter i samma tankar som du jag vill tre veckor till Thailand i december.
Har varit där förut å bara älskar det.
Verkar jag intresant att åka med så hör av dig här eller på fb Henrik Sköld heter jag å bor i Malmö.
Mvh Henke.
Av Idakru
22 nov. 2015 12:10
Hej :) vi är 2 tjejer som kommer åka runt i Thailand i Dec , startar från Bangkok. Hade varit kul med sällskap :) vi båda är lättsamma och gillar att hitta på saker allt från lata dagar på stranden till att klättra eller utforska staden man är i. Hör av dig om du vill.
25 nov. 2015 00:37
Hejsan!jag är väldigt intresserad av att upptäcka Thailand jag med,gärna resa runt i lite olika delar av Thailand😊du kan väl höra av dig till mig om du är intresserad!
Av Emiliio
25 nov. 2015 21:28
Hej! Kommer befinna mig på Koh Samui under jul och nyår, hör av dig om ni har vägarna förbi så kan vi hitta på något! Bangar inte på Full Moon party :)
Av Idakru
26 nov. 2015 12:52
Citerat från Alicfors:
Idakru, när landar ni i Bangkok? :) /Alice Hej Alice ! Vi landar den 9 i Bangkok , :)
Av Ida88
27 nov. 2015 15:27
Hej! Ja åker 4 jan te 8 feb, å reser ensam te Thailand:) Lm någon här e intresserad av att träffas för något kul så hör av er:) Ja e me på nästan allt :) Tänkte åka till Phi Phi lite gör ja trivdes så bra där sist men vill inte heller bli fast där, e sugen på fullmoon party :)

Mvh Ida