Thailand dec-feb/mars

21 nov. 2016 02:41
Visningar: 238
Tja! Är en skön kille på 20 bast som tänkt åka iväg på äventyr i Thailand i ett par månader. Har först tänkt dra till Koh Chang och vara där någon vecka för att sedan ta mig vidare genom Thailand. Inte mycket mer som jag har bestämt just nu, utan det kommer jag bestämma när jag väl är där! Så om du är en rolig filur som har samma planer och vill resa med någon så får du gärna höra av dig :)
Av Alman
7 dec. 2016 15:03
Halloj! Vad har du för planer mellan 26e dec och 14e jan? Jag är sugen på surf, vandring och andra äventyr. Vet inte vart jag ska åka än, men datumen ovan är de jag tänkt vara borta. :) Åker ensam, men vore kul att styra upp exempelvis nyårsfirande och hikes tillsammans med någon annan, eller dra ihop ett gäng! :)
9 dec. 2016 09:12
Jag åker till Thailand den 18 december, kommer däremot inte resa ensam förrän den tredje januari, därefter ska jag ifrån Phuket så snabbt så möjligt och upp till koh samui ta mig uppåt, så om ni är i krokarna i början av januari skulle det vara kul att mötas upp. Är även sugen på full moon partyt den 14/15!
11 dec. 2016 11:31
Tjena!
Jag är på alla planer så det är bara att höra av er när det börjar närma sig:) Adda mig på fb vetja så kan vi ju snacka mer där! Fredric Jörnelius
19 dec. 2016 03:19
Tjena! Tänkte åka till Thailand i januari. Vill också börja med ko chang och sen se vad som händer.