Thailand 6 dec någon som ska resa ensam?

30 okt. 2010 00:55
Visningar: 768
Hej alla!
Jag är en kille som e 21 som ska resa till thailand själv. Vill gärna ha någon att åka med. Tyvärr så kunde inte någon åka med, så då beslutade jag att åka själv. Så jag undrar om någon vill mötas upp/ resa med mig. Jag kanske stannar längre också. Beror på om ja hittar någon att resa med.
Det spelar ingen roll om du är tjej eller kille. I annat fall kan vi mötas upp i thailand.

//Jesper
Av Kevin24
30 nov. 2010 04:00
Tjenare!

Vart i thailand hade du tänkt vara? Jag ska också resa själv nu i början av december till phuket.
Tänkte va där kanske en månad och sen en månad i bali för att surfa. Men om du är intresserad så kan du adda mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi snacka där.
2 dec. 2010 21:27
Tjena!
Jag tänkte åka till koh lanta först tro ja..vara där en vecka..sen åka till phuket. Vad har du för planer att resa i thailand då? jo varför inte..när åker du då?
Av Kevin24
2 dec. 2010 23:42
Har inte planerat så mycket alls än, vet att jag kommer landa i phuket. Har inte hunnit läsa vart det är nice och vara och sånt än i thailand. Ja kommer resa den 8-9 december ska köpa resan imorgon. men jag addar dig på msn så kan vi höras där.
Av Barajag
3 dec. 2010 10:04
hej. Hur länge tänkte du vara borta?o vart reser du ifrån?är sugen på att åka iväg nånstans men har inte bestämt vart hur o när=)
Av Kevin24
3 dec. 2010 15:31
Jag kolla upp priser till bangkok och det kosta fan 2000kr billigare tur och retur. Så jag undrar hur ska du ta dig till koh Lanta, det är en bra bit och hur mycket tror du det kostar?
3 dec. 2010 18:49
Nej då:P jag tar antingen flyget till phuket eller krabi..sen minibuss till koh lanta,,,,åker minibuss om ja åker till krabi..annars blir det båten ifrån phuket. Ja du har ingen aning riktigt...flyg till phuket ligger runt 2000 THB och till krabi 1500 THB
Du kan lägga till mig på msn annars..funkar ju inte :S (Logga in för att se e-postadress)
4 dec. 2010 15:55
Hej Jesper!

Jag åker den 13e dec till thailand och landar i Bkk den 14e. Vart befinner du dig då? Planen är väl att stanna där i någon/några dagar och sen flyga över till Koh Samui. Kanske Koh Phanang över nyår? Vill även till Phihi sen, men ingenting är väl direkt planerat !

Åker också själv så hör av dig om du vill mötas upp!
Av Jossek
5 dec. 2010 00:50
Hej Jesper!

Du vet inte i nuläget vart i Thailand du kommer att befinna dig i början av januari? Är lite sugen på att återvända dit igen :)

/ Josefin
5 dec. 2010 03:39
Hej Jenni!
Tror jag befinner mig på koh lanta då...tänkte åka till phuket den 16 dec kanske...ska du stanna i bangkok några dagar? aa koh phanang e bra :) va iväg förra året med...hade jag varit där under nyår så hade d varit fullmoonparty på nyårsafton..ångrar mig lite hehe...okej nice men har du varit i thailand innan eller?
Det hade varit kul att mötas upp :) du kan ju adda mig på msn om du (Logga in för att se e-postadress)
5 dec. 2010 03:40
Hej Josefin !
Jag kommer att landa i Bangkok..sen kommer ja åka till koh lanta och stanna där tills ca 16 dec..sen tänkte ja åka till phuket..sen vet ja inte riktigt..sj? asså vart är du nu då? reser du själv eller?
//jesper
5 dec. 2010 14:21
Det verkar som det blir lite ändrade planer nu.. Jag stannar nog två dagar kanske, i bkk, sen vet jag inte riktigt vart det bär av, men kommer nog inte till koh samui förrän typ den 19e, 20e dec.
Japp, har addat på msn nu, vi hörs!

// Jennie
5 dec. 2010 14:24
Kan förresten hända att jag åker till Phuket först och sen koh samui/koh phanang lagom till nyår !

Kraaam
Av Jossek
6 dec. 2010 00:16
Hej igen!

Ok låter trevligt :) Nej, jag är i sverige just nu, åker till puerto rico i veckan, men skall vara hemma under jul. Vad gäller reseplaner för thailand har jag inte direkt bestämt något. Är öppen för det mesta! Dock är jag väldigt sugen att boka en tur mot bangkok i början av januari. Hade ju kanske varit skoj att höras av! (Logga in för att se e-postadress) är min mail. Kolla annars fb! :)
27 dec. 2010 21:17
tja ska också till tahiland
kommer fram till phuket 2010-01-13.
Av Mts
29 dec. 2010 06:54
Tjenare, Jag drar ner till phuket den 13 jan, troligtvis är jag där en vecka och sedan rör jag mig söder ut.

/Mats