Telefonkort i Thailand

Av Ullsan
19 sep. 2008 18:20
Visningar: 1635
Har haft 12call i 3 år med samma nr men jag undrar om det finns andra billigare kort att använda där att ringa hem med?? Vet någon exakta min priser med 12call?? Har hört om Lyctel mobilkort som en thaikille ringde från sverige med o det var visst väldigt billigt, några kommentarer o förslag tack!
19 sep. 2008 18:50
Det finns i-Talk Förbetalda Internationella telefonkort ges ut av ThaiTelephone.com Fungerar bra, samma som de telefonkort man kan köpa i Sverige. Ett 500B kort räcker för ungefär 5 timmars telefontid och kvaliten på samtalen är bra. Att ringa utomlands med 1-2 Call kort är hopplöst om man inte gillar att skrapa 300B kort var 8min. Men Du använder din telefon med 1-2 call abonomanget men ringer ett Bangkok nummer
slår din kod och samtalet går via IP till ex Sverige men funkar till de flesta länder.
Av Ullsan
19 sep. 2008 18:57
hej o tack för tipset!
Var o hur får jag tag i detta i-Talk kort? Finns det på nätet?>Citerat från mrphuket:
Det finns i-Talk Förbetalda Internationella telefonkort ges ut av ThaiTelephone.com Fungerar bra, samma som de telefonkort man kan köpa i Sverige. Ett 500B kort räcker för ungefär 5 timmars telefontid och kvaliten på samtalen är bra. Att ringa utomlands med 1-2 Call kort är hopplöst om man inte gillar att skrapa 300B kort var 8min. Men Du använder din telefon med 1-2 call abonomanget men ringer ett Bangkok nummer
slår din kod och samtalet går via IP till ex Sverige men funkar till de flesta länder.