Tågluffar kompisar sökes (vår 2020) 🚞

10 dec. 2019 01:57 (redigerad)
Visningar: 147
Hej där besökare.

Har haft som mål senaste tiden att få uppleva Europa genom att tåga. Denna idé har mig slagit till när jag sett att en hel del människor gjort det både filmer och youtube. Och är något jag också skulle gärna vilja uppleva. Ni får gärna vara mellan 18-25 år gamla och jag skulle gärna vilja ha med mig ett par tjejer och killar med på denna resa.

Länderna jag vill se är Frankrike, Italien, Tyskland, Österrike, Schweiz, Tjeckien och Ungern. Med alternativa städer att välja på tillsammans med er i en vidare diskussion. Som sagt helst med tåg och alternativt på fot eller bil ibland. Vill uppleva gärna helst så mycket av städerna som möjligt, byar, landskap, museum och olika aktiviteter. Tänker mig att denna resa ska ta högst 3-4 veckor.

Undra ni något mer eller veta mer vad jag vill och vem jag är, tveka inte på att fråga mig här på sidan eller lägg till tompishen på snapchat. Ser framemot att träffa er nya människor för att bekanta mig med och skapa nya fina minnen tillsammans med ett nytt folk.

P.S. Tänkte mig nån gång under våren 2020 få denna dröm i uppfyllelse.

Vänliga hälsningar Thomas ☺️
Av Idaaa98
24 jan. 2020 12:23
Hej! Jag är sugen på att hänga med!
Låter som en perfekt resa för mig!
Skriv gärna till mig på instagram, så kan vi snacka mer 🤩
Iddaajohansson