Tågluffa centraleuropa

23 maj 2019 17:38 (redigerad)
Visningar: 159
Hej!

Planerar en tågresa antingen vår eller höst 2020 (beroende på hur snabbt jag kan spara ihop pengar) och söker någon som skulle vilja hänga med. Tjej eller kille spelar ingen roll men du ska helst vara 20-30 år.

Planerad rutt är följande; München, Innsbruck, Trento, Trieste, Ljubljana, Zagreb. Planerat rätt korta stopp, hade tänkt mig 2-3 veckors resa sammanlagt (för att hålla tidsplan räknar jag flyga till/från start- och slutdestination).

Jag har aldrig tågluffat förut, men lägger ingen vikt i om du har erfarenhet sedan innan eller inte. Jag tror starkt på att allt löser sig längst vägen!
24 maj 2019 14:17
Hej

Det inte aktuellt mot sommaren 2020? 😅

Mvh
Jacob
5 juni 2019 21:46 (redigerad)
Citerat från Norisjacke:
Hej

Det inte aktuellt mot sommaren 2020? 😅

Mvh
Jacob
Hej! Jo, det kan bli så! Brukar försöka undvika att resa under somrar pga jag är solkänslig (plus att det är lite billigare att resa off-season) men det är inte hela världen heller ☺️
6 juni 2019 08:26
Ahaaa jag förstår jag tror en försommar funkar du vet Juni 2020 borde ju funka 🤗 sommaren o sol är ju störst risk juli o augusti.
Ska vi prata vidare i Messenger eller IG?
6 juni 2019 12:33
Absolut, du kan hitta mig på instagram, jag heter Fexklusive ✌️
6 juni 2019 12:40
Eller på messenger såklart, men kanske svårare att hitta? Heter anna märta jansson, har en svartvit profilbild om det hjälper haha??