Tågluffa

25 mars 2019 06:55 (redigerad)
Visningar: 326
Hej!
I sommar tänkte jag dra ut på en tågluff i Europa och det hade vart kul om någon/några hängde på! Min plan är att vara borta 2-3 veckor, med start vecka 28 då min semester börjar. Vill gärna se mer av Spanien, Portugal och Italien men har inget skrivet i sten även Östeuropa hade vart kul att se mer av! Är egentligen öppen för att åka lite vart som helst, så är du sugen på att åka med eller kanske mötas upp längst vägen om du också är ute på resande fot då - hör av dig!
Av Sannalm
2 apr. 2019 10:29
Hej! Har alltid funderar på en tågluff men aldrig riktigt kommit så långt. Jag är intresserad 😊
4 apr. 2019 02:07
Jag är jätte intresserad! Har tågluffat sommaren 2017 i Europa men hann inte så mycket då, så vill göra det igen.
Är 19, bor i Stockholm och är öppen för att åka ca varsomhelst :)
Medlemmen har tagit bort svaret
13 juni 2019 01:58
Hej jag har också planer på tågluff från 15 Juli och 2 veckor framåt då jag köper ett interrailkort. Inte bestämt länder än och är ganska flexibel men det hade varit kul att besöka spanien och italien. Även östereuropa är ett alternativ då det blir billigare. Var åker du ifrån? Inte säkert jag kan åka med hela vägen men vi hade säkert kunnat ses på några av resmålen. Jag åker själv från Malmö. Vad för sorts upplevelser gillar du att göra? Jag gillar själv uppleva den lokala kulturen och musikrelaterade evenemang. Hör gärna av dig så kan vi prata mer. Jag finns på fb Michael Jiglund och skype: (Logga in för att se e-postadress)