Tågluff v.29-33!

Av Alicias
1 maj 2018 19:59 (redigerad)
Visningar: 180
Hej alla resesugna!

Jag heter Alicia och fyller snart 21 år och är supertaggad på att resa under min semester i sommar, v. 29-33. Jag är lite sugen på en tågluff och skulle vilja besöka bland annat köpenhamn, berlin, amsterdam, budapest och prag. Grekland, malta, italien och frankrike vore också kul!

Jag tänker mig en stressfri resa där man är i varje stad åtminstone 2-3 dagar och varvar sevärdheter med massa god mat, skönt häng och lite fest här och där.

Jag är ingen person som kutar runt och vill hinna med alla miljarder sevärdheter utan det viktigaste för mig är att ta in kulturen och människorna i varje land. Men såklart en och annan sevärdhet vill jag inte missa!

Om du går i liknande tankar och är en positiv, trevlig och easy-going person (runt min egna ålder) så hör gärna av dig så kanske vi kan resa ihop i sommar!

Hoppas vi hörs!

/Alicia
Av Him
10 maj 2018 23:53
Jag ska till Malta 20 maj till 1 juni..
Av Shii
14 maj 2018 22:31
Hej!

Även jag är sugen på att tågluffa runt i Europa i sommar, där jag ursprungligen hade tänkt att förlägga en stor del av redan österut, men andra ställen är givetvis också roligt!

Jag är en 22 årig kille som pluggar till lärare just nu. Om jag får säga det själv så är jag en rätt lugn person som inte gillar att stressa runt för den delen heller, så jag tror det skulle vara trevligt att resa med dig!

//Elias