Tågluff i europa, öluff i grekland eller surfresa

Av Juliab
11 juni 2013 22:38
Visningar: 434
Jag är sugen på ett avbrott i från min vardag och är sugen på att vara borta i 2-3 veckor. Kan tänka mig en tåfluff genom Italien Spanien och Frankrike, båtluffa runt på Grekland vackra öar eller åka på ett surfcamp och bli proffs på att surfa.

Om något av detta låter intressant får ni gärna höra av er till mig. Jag är hur pepp som helst på att bara lämna Sverige bakom mig i några veckor!

må gött, Julia
12 juni 2013 13:51
Hallå Julia!

Jag är en spontan och positiv tjej som gillar äventyr! Också sugen på att göra något liknande. Har ett fast jobb och två katter att anpassa mig efter men det ska inte få hindra mig. Så jag är lätt på! När hade du tänkt?
Av Juliab
12 juni 2013 23:17
Hej Rebecca!
va kul at du är sugen. Jag har semester v.29-31 men ska på ett bröllop helgen v.31.
Men vad skulle du vara mest intresserad av för typ av resa?
Av Monroe
13 juni 2013 22:44
Hej hej!
Jag hade också tyckt att det hade varit skitkul, är taggad för äventyr! Dock hade jag velat sticka efter sommaren (slutet på augusti) för jag jobbar fram tills dess! Kan du bara i sommar eller hur ser det ut? :)
13 juni 2013 22:57
Okej! :)
Jag har semester 29-32.
Jag gillar äventyr, party, värme vore guld. Surfing som du skrev vore grymt att testa på! Alltid velat det.
Jag vill uppleva saker och är öppen för det mesta faktiskt. Båtluffa i Grekland vore också riktigt skoj. Som sagt, öppen för det mesta ^^ Vill uppleva så mycket som möjligt och har inget speciellt inplanerat på semester ännu. Vad känner du?
Av Juliab
16 juni 2013 09:18
jag tycker surfcamp hade varit riktigt roligt, men även en slapp solsemester är ju aldrig fel:) men kan ju kolla upp lite olika alternativ kanske? kolla på priser osv?

Monroe, om jag får med mig någon nu i sommar så kommer jag åka iväg då, annars kan jag absolut tänka mig att sticka i augusti :)
Av Monroe
16 juni 2013 17:07
Låter bra, bara hojta om du inte kommer iväg i sommar :)
7 juli 2013 12:48
Hejsan!

Jag skulle vara mycket intresserad av att följa med om du/ni fortfarande ska åka? Vore hur grymt som helst att båtluffa i Grekland eller att få uppleva Italien!

Mvh Rickard
15 juli 2013 02:17
Hejsan!
Jag är oxå sugen på tågluff, då jag ska på bröllop i Köln den 9 aug, blir där nå dagar. Åker tåg dit så kan utgå från Tyskland.
Italien, Frankrike å Spanien är jag oxå sugen på. Båtluff låter oxå kul. Har inge som vill resa med mig så vore kul å resa med någon och fortsätta, el mötas upp längs vägen.

Hör gärna av er om ni ska åka i aug.

Häls Christina