Tågluff genom Europa våren 2019

18 sep. 2018 10:54
Visningar: 292
Hallooo!
Jag är en tjej på 20 år som har blivit oerhört sugen på att tågluffa genom Europa till våren. Har tänkt att vara borta 1-2 månader och åka i april/maj typ men är flexibel! Jag vill till bland annat Frankrike och Italien eftersom jag aldrig varit där men vill också göra flera stopp på vägen för att upptäcka andra ställen.

Finns inga direkta planer så vore kul att ha någon att planera detta ihop med, hör av dig om det låter intressant :)
23 sep. 2018 21:33
Hej! Är själv med sugen på att resa i Europa! Lägg till mig på Facebook ifall du vill prata mer, Hanna Åberg :)
3 nov. 2018 22:07
Hej! Är också intresserad av att resa runt Europa under nästa år, finns det fortfarande möjlighet att planera någonting eller är det för sent?
4 nov. 2018 18:25
Tjena, har också planerat att dra runt i Europa runt Maj tiden. Jag hade tänkt att resa runt själv, men jag letar gärna människor att möta upp i städerna och utforska tillsammans. Hör gärna av dig om du har någon rutt att ta, så kan man kanske planera att vara på samma ställe ett tag. Finns på fejan: Erik Björnsson
19 nov. 2018 09:55
Hejsan! Detta låter intressant, har inte vart mycket alls runt i Europa ännu, så hade vart jättekul!

Hör gärna av dig/er, här eller på instagram; mmirandajonssonn.
19 nov. 2018 17:22
Hej igen! Jag funderar på att skapa en messenger grupp där dom som vill tågluffa kan gå med så kan vi bli en liten resegrupp inför 2019!😃
Bara att skriva till mig på mig där jag heter Elsa Hedlund så lägger jag till dig så kan vi planera nåt!