Tågluff/båtluff i Europa🤩

Av Fanny_c
4 feb. 2020 11:02 (redigerad)
Visningar: 155
Hejsan!
Fanny heter jag och är en snart 20-åring tjej som är sugen på att tågluffa/båtluffa i Europa i vår/sommar! Men eftersom att ingen av mina kompisar har möjlighet att hänga på just nu så söker jag en resekompis. Du får gärna vara en tjej i 19-22 års åldern!

Min plan har sedan en lång tid tillbaka varit att resa till Asien nu i januari 2020, men pga ”privata skäl” så blev denna resan tyvärr inställd🙁 Efter att ha fått tänka om så har jag nu kommit fram till att en tågluff i Europa hade varit en skojig grej att göra! Några exakta destinationer har jag inte bestämt, men jag hade gärna börjat men att tågluffa och sen avslutat med att båtluffa i exempelvis Grekland för lite sol och bad! Min tanke är ungefär 4-5 veckor (i maj ungefär hade passat bra)🤩

Tanken med denna resa är att upptäcka och se mycket, både natur och sevärdheter, men samtidigt så tar jag gärna dagen som det kommer och är inte speciellt ”kulturell” av mig🙈 Att bara ha en go tid tillsammans, träffa människor och skapa fina minnen står högst upp på min önskelista inför denna tågluff/båtluff🥰

Om detta låter intressant så tveka inte på att lämna en kommentar med din instagram/Facebook så kontaktar jag dig för att snacka mer!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Izzae
17 feb. 2020 12:20
Hej!! Jag går i samma tankar som dig. Däremot pluggar jag (högskolestudier) till och med juni. Men efter det är jag tillgänglig. Om det också passar dig skriv gärna till mig i pm :)
17 feb. 2020 12:26
Om du skulle ändra dig angående att backpacka Asien, så tänkte jag åka i december 2020. Annars önskar jag dig trevlig resa i Grekland 🤩☺️