SYDOSTASIEN 3-4mån

Av Elsasko
26 aug. 2014 11:45
Visningar: 213
Hej!
Jag är en 19-årig tjej som tog studenten förra året och nu vill ut och resa! Jag har jobbat ihop pengar för ca 3-4 månader i Asien och vore pepp på att ha någon att åka med då mina vänner jobbar, pluggar och dylikt. Tänkte att det vore lagom att åka i November eller December. Vill sola och bada, upptäcka och vore sjukt kul att tajma in ett Full Moon Party.

Länder jag kan tänka mig besöka är: Thailand, Bali, Kambodja, Laos och vidare. Dock är jag öppen för förslag och idéer! Hör av dig här eller på facebook (Elsa Sköldberg) om du vill resa med mig.
1 sep. 2014 17:23
Hej hej!

Frida heter jag, jag är 21 år gammal och bor i Halmstad. Jag skulle också väldigt gärna vilja ut och resa, har liknande planer som du har och vill gärna resa med någon då jag är lite för feg för att åka ensam. Jag är ganska flexibel med att åka då jag just nu inte har någon fast tjänst som håller mig kvar här hemma. Resemålen du villl till är ungefär det jag också vill uppleva. Det är mest tiden då jag kanske har tänkt att vara iväg 2 månader men 3 månader skulle också funka, dock blir 4 månader lite väl lång tid känner jag, men om du tycker jag verkar intressant och vill veta mer om mig osv så finns jag på Facebook under samma namn, så kan vi eventuellt prata vidare där.
Ha det fint så länge!
Av Masted
3 sep. 2014 00:23
Hejsan vi e 2 killar som funderar på att resa till Thailand kring 22/12. Hade tänkt börja i Koh Samui över jul några dagar eftersom vi har en kompis där som äger en restaurang/bar. Sen nyår i Koh Phanang o efter det resa runt lite spontant bla till Krabi, Batong o Phuket. Inget är satt i sten utan vi är väldigt flexibla. Pga jobb kommer vi bara kunna vara där ca 2v men det vore roligt att träffa fler folk där nere samt hitta på något trevligt under den tiden :)
Tack o hej
4 sep. 2014 13:20
Hejsan!
Linnea heter jag och är en tjej på 21 år från Boden. Jag har också planerat att resa till hösten! Jag hade tänkt åka till Bangkok i slutet på oktober/ början av november och sen resa runt i Thailand, Kambodja, Vietnam för att sedan ta mig neråt mot Indonesien och Bali. Om det finns möjlighet hade det varit super att pricka in full moon party på nyårsafton!

Jag skickade ett meddelande till dig på facebook Elsa, men sen dess har mina planer ändras en del och sen tror jag att meddelandet hamnade i din övrigt mapp så att det inte syns..!

Skulle vara jättekul att hitta någon med hyffsat liknande planer att resa med i alla fall en del av tiden :) Ha det gött!
5 sep. 2014 10:16
Hej! Jag heter Ebba och är 19 år gammal. Den 26 november ska jag och min kompis Rafaela 20 år resa till Phuket i Thailand. Förut var vi tre stycken men en har hoppat av och därför letar vi efter en ny reskompis! :)
Planen är att först resa till Phuket, ta oss vidare till Malaysia och besöka bland annat Kuala Lumpur och Singapore. Från Singapore ska vi flyga till Bali och från Bali ska vi flyga till Kambodja och sen vidare till Thailand igen och besöka Bangkok. Vi har beräknat att det ska ta tre månader men resan hem är ännu inte bokad. Vi vill bada, sola, upptäcka saker och festa. Är du sugen på att hänga med så hör av dig! :)

Facebook:
https://www.facebook.com/ebba.lundqvist
https://www.facebook.com/rafaela.wilnerzon?fref=ts