Sydney i november

18 sep. 2016 16:22
Visningar: 182
Hej på er!

Den 23e november flyger jag ner från Malmö till Sydney. Planen är att först skaffa boende och jobb i Sydney i några månader för att sedan resa längst med östkusten upp till Cairns. Jag har bokat och planerat resa själv men undrar om det kanske finns någon/några med liknande planer som kanske skulle vilja ha lite resesällskap och kanske till och med söka boende tillsammans? :D Släng gärna iväg ett meddelande i så fall!

//Anna :)
Av Linnrh
24 sep. 2016 01:24
Hej! Jag landar i Sydney i mitten av november. Har ganska lösa planer men tänker att jag vill resa runt tills jag hittar en stad jag trivs i och sen jobba. Vi kanske kan ses ^^
26 sep. 2016 16:35
Hej! Jag har haft liknande funderingar men de planer jag hade med en kompis har ändrats nu, så jag letar också efter någon/några att åka med eller träffa nere i Australien :) Jag blev superglad när jag läste din profil med för det låter som att vi är rätt lika! Hör gärna av dig om du vill diskutera planer eller bara bolla idéer, här eller på fb, heter Emilia Lindgren :) Kram!
27 sep. 2016 21:48
Hej! Jag planerar också att resa ner till Sydney någon gång i mitten av november. Tänkte att jobba och skaffa fastboende också. Min resekompis hoppade av i sista sekund så skulle också tycka det var kul att hitta någon att resa med. Hör gärna av dig! Antingen här eller på fb, Olivia Åstrand :)
2 okt. 2016 16:04
Citerat från Linnrh:
Hej! Jag landar i Sydney i mitten av november. Har ganska lösa planer men tänker att jag vill resa runt tills jag hittar en stad jag trivs i och sen jobba. Vi kanske kan ses ^^
Hej! Ja absolut, det vore kul! Har också lite funderingar på att kanske jobba i melbourne istället för sydney! Lägg gärna till mig på fb: Anna Székely
2 okt. 2016 16:04
Citerat från Emiliasl:
Hej! Jag har haft liknande funderingar men de planer jag hade med en kompis har ändrats nu, så jag letar också efter någon/några att åka med eller träffa nere i Australien :) Jag blev superglad när jag läste din profil med för det låter som att vi är rätt lika! Hör gärna av dig om du vill diskutera planer eller bara bolla idéer, här eller på fb, heter Emilia Lindgren :) Kram!
Hej!
Har lagt till dig, vore absolut kul att snacka vidare! :)
6 okt. 2016 19:28
Hej! Jag är från Blekinge! Jag är också sugen på att äventyra i Australien! Jag skulle kunna tänka mig 2 -3 månader i Australien! Mina nuvarande vänner är inte sugna på att göra en längre resa.. Så är med själv! Så hade varit jätte roligt om man hittat någon att äventyra med! :) Behöver man ett annat visum om man ska jobba där? // My
7 okt. 2016 05:19
Hej Anna!! Har liknande planer som dig, är i Cairns nu men åker ner till Sydney om ung tre veckor. Har samma planer som dig och skulle vara kul att snacka vidare om det. Min fb är Rachelle Hardy (då jag aldrig använder fb har den ingen profilbild haha) annars kan du skicka ett meddelande på instagram: hardyrachelle
Kram
7 okt. 2016 15:52
Jag har lite liknande planer! Åker ner om ett par dagar och stannar i Sydney till Mars! Inte 100 bestämt vad som händer efter det, är lite sugen på att resa/jobba i Nya Zeeland. Hör av dig om det låter intressant :)