Surfcamp bali 2014

16 jan. 2014 22:21
Visningar: 177
Hej alla glada.

Jag är en social spontan och lättsam tjej, 25 år. Jag är just nu rastlös på livet och behöver göra något annorlunda. Vem hänger med och lär sig surfa på bali? Kan också tänka mig att bara backpacka om det är så att någon vill det istället.

Hoopppas på att höra från er

kram matilda
18 jan. 2014 02:40
Tjena matilda

Det låter super härligt att dra till bali å surfa , bättre än att vara i kalla sverige :)
När är du sugen på att dra iväg ?

Mikael heter jag är 26 år kommer från göteborg , är lättsam å spontan , kan dra från å med imorgon :P
är öppen för det mesta inom resemål , har semester fram till 1 mars så vill komma ut å resa lite .

mvh micke
Av Carbau1
18 jan. 2014 08:26
Hej Matilda!

Jag heter Caroline och är 21år, reser själv och befinner mig just nu på Sri Lanka!
Planen är dock att ta mig till Indonesien, antingen runt mitten av februari, eller eventuellt senare, isåfall mitten av mars!

Jag har testat att surfa lite innan men har också funderat på surfcamp på Bali, det skulle vara hur kul som helst!

När ungefär tänkte du åka? :))) Om du är sugen på at backpacka så får du gärna hänga på, jag tänkte dra till Krabi i början av februari och sedan ner mot Malaysia. Inga spikade planer, men på ett ungefär!!:) hör gärna av dig till min mail: (Logga in för att se e-postadress)