Sugen på att resa i januari 2016?

9 nov. 2015 22:21
Visningar: 48
Hej! Jag är en 20 årig tjej som är sjukt sugen på att ut och resa, är du sugen på att hänga på?
Då jag inte har något jobb ännu i januari, och plugget inte lockar mig så väldigt mycket för tillfället så känner jag för att dra till värmen och upptäcka andra delar av världen. Jag är ganska sugen på att backpacka i Thailand, men jag backar inte för att dra till andra platser, för att göra alla nöjda. Det hade bara varit positivt, då jag är ute efter att upptäcka och dra på lite av ett "äventyr".

Hoppas något tycker detta låter som en grym idé, och är sugen på att hänga på! Ni får bäst kontakt med mig via Fb - Emma Ljungman
10 nov. 2015 11:17
Hej Emma! Jag är sugen på att åka iväg men vill dock till lite fler länder som Bali och Australien. Hur länge hade du tänkt vara iväg? :)
10 nov. 2015 13:41
Hej! Åh det lät ju as kul! Har alltid velat åka till Australien, men tänkte aldrig på att jag kunde ta två flugor i en smäll! 😃
Jag hade tänkt 2 månader ungefär... +/- 2 veckor ☺️
10 nov. 2015 13:52
Hej!
Sofie heter jag, 25 år. Älskar att resa, dyka, öla, bada, skratta och upptäcka nya platser!
Jag har tänkt att backpacka i centralamerika i Januari och Februari.
Närmare bestämt den 11:e Januari.
Har tänkt att börja i Cozumel, sen vidare till Belize och dyka vid blå hålet och vidare till Utila.. Så långt har jag kommit i mina planer :)

Hör av dig om det låter intressant.
13 nov. 2015 08:17
Hej! Jag har tänkt åka till Australien/Asien från januari 2016. Hade varit superkul med resekamrat. Jag är 25 år gammal, älskar äventyr och att möta nya människor och kulturer. Jag har tidigare resvana från en 3 årig resa jag gjorde mellan 2011 och 2014.
Hoppas vi kan prata mer och eventuellt planera ihop våra äventyr!
Mvh,
Rebecka
Av Mregon
13 nov. 2015 16:38
Hej! Jag är 32 år och planerar att boka nått kul till värmen i januari eller februari. Har varit i Asien ett par gånger och backpackat och tycker det är grymt... då mina vänner har nått annat för sig så reser jag troligtvis själv och det hade varit kul att träffa folk på vägen att resa med, hör av dig om du vill :)

/Erik
15 nov. 2015 21:33
Hej!

Jag är grymt sugen på Thailand och ev. andra länder också i Januari :) Är 22 år från en liten stad utanför Göteborg och känner verkligen att jag måste komma iväg och upptäcka nytt! Äventyr är det jag letar efter, men har inte heller lust att åka ensam till Asien!

Du kan väl höra av dig om du är intresserad? :)

/ Linnéa Petersson

Mail: (Logga in för att se e-postadress)
18 nov. 2015 05:46
Hej!! Jag drar till nya Zeeland från Sydney själv den 2 januari och söker resesällskap :) tänkte börja uppifrån i auckland och resa söderut i ca 4veckor!

Någon som är på?:)

Kajsa Malmgren på face