Sugen på att åka till mexiko eller thailand/asien i mitten/slutet av mars

6 mars 2012 04:42
Visningar: 370
Hej Emelie heter jag, 23 år från Örebro!

Jag skulle vilja åka bort 2-3veckor till något varmt och härligt ställe där det finns mycket att hitta på. Hade tänkt mig cancun mexiko men är öppen för förslag, skulle åka med en kompis men hon fick förhinder så tänkte iaf se om intresset fanns här :)

Vill åka mellan 21-26mars enda kravet jag har är att jag måste vara tillbaka 16 april :/ Men blir iaf ett par veckors äventyr! ;)

Hör av er om det låter intressant!!
7 mars 2012 23:20
Hej, mitt namn är Silvia, är 24 år, och inne på samma bana. Jag kan resa närsomhelst efter 15 mars, 2-3 veckor. Mitt enda krav är att det inte är för exploaterat, t.ex. thailand, så karibien låter underbart. Kontakta mig gärna på (Logga in för att se e-postadress) om du är intresserad.
Av Chan1e
10 mars 2012 17:51
Reskompis nu! underbara VIETNAM, Asien 3-12 april.

Hejsan, jag har nu bestämt att jag skall åka och när det blir. Jag kommer att boka flygresan nu snart! den kommer att kosta ca 7-8 tusen och sedan är det jätte billigt att leva där framme, (två rätters middag ca 40kr) vilket blir ca 9-10 dagar av sol, värme, äventyr, natur, kultur, och mycket att uppleva:) och inte så över turistat. På vägen hem funderar jag på om jag skall åka direkt hem eller ta ett flyg för samma pris där man får ca 10h på sig (dagtid) att se tex. Eiffeltornet i Paris där flyget mellan landar.

Jag är en 25årig tjej (26 i maj) från östersund men resan går från arlanda, jag har hittat en reskompis 2 gånger förut på detta sett och tänkte göra det igen då mina vänner är upp bokade med nya jobb och inga pengar och allt vad det är, även om det är kort varsel då jag måste boka så snart det går för varje dag jag väntar blir det dyrare så hoppas jag att någon spontan person kan hänga på det skulle vara roligare och tryggare att resa med någon.

Jag är le på party, jag vill se landet, naturen, snorkla, åka båt, vespa och ta dagen som den kommer. Tänkte boka hotell dag för dag, så ska försöka packa lätt vilket jag inte vet om jag klarar:)

Jag kommer att hålla till i huvudstaden Hanoi och naturreservatet halong bay (vilket ser ut som nått från pirates of the carabien, jag hoppas det blir som ett paradis :) sedan vet jag inte hur mycket man hinner, och orkar ta sig runt, jag vill ha något att se och göra hela tiden men ändå i lugn å ro det är ändå semester, jag kommer att boka flyget men olika boenden på plats och försöka leva ur resväskan:)