Söker tjej / tjejer som vill hänga med på resa i sommar

7 apr. 2018 23:14
Visningar: 392
Hej,
söker reskompis/kompisar till sommaren som antingen vill ta en-två veckor charter någonstans eller vill bila till Italien eller Kroatien möjligtvis.
Ute efter en sommarsemester för att ladda upp batterierna lite med sol, drinkar och goda middagar.
För mig spelar det inte så stor roll när på sommaren vi åker.
Av Linaf
16 apr. 2018 19:56
Hej! Jag vill gärna åka någonstans. Är lite intresserad av en vecka charter i Montenegro. Har aldrig varit där.

En vecka passar mig nog bäst att vara iväg.
Mvh Lina.
17 apr. 2018 21:26
Hej!

Vad roligt det låter. Jag är jätteintresserad. Är öppen för det mesta. Har tidigare varit i Kroatien o älskar det. Är ledig v 34-35 🙂
18 apr. 2018 09:50
Citerat från Malinerica:
Hej!

Vad roligt det låter. Jag är jätteintresserad. Är öppen för det mesta. Har tidigare varit i Kroatien o älskar det. Är ledig v 34-35 🙂
Hej,
det är tyvärr för sent för mig att åka då. Juni, juli eller första halvan på augusti kan jag vara borta.
Jag och en annan tjej härifrån pratar redan om att boka till Kroatien eventuellt. När är oklart än med slutet på juni eller slutet på juli verkar bäst för att få en chans till en resa till ett normalt pris.
Av Dianamw
18 juni 2018 15:41
Hej,
min plan är att ta en ca fyraveckorsresa från Corfu till Split mellan typ 2-28.7 (via Albanien och Montenegro).
Ifall du/ni vill mötas upp någonstans i de trakterna. Har tidigare bara rest ensam i en vecka och är orolig ifall jag klarar 4 veckor utan resesällskap :D
Syftet med min resa är typ samma; Hitta fina stränder och äta och dricka gott.

Är 29 år gammal och bor i Helsingfors (finlandssvensk)

// Diana