Söker reskompis Thailand/Bali/Filippinerna -jan 2017

2 okt. 2016 19:48
Visningar: 162
Hallå där alla glada peeps!
Jag är sugen på att resa från början av 2017 i ungefär 4 månader. Vill definitivt åka till Thailand, mellanlanda i Singapore och sen vidare till Bali/giliöarna och resa runt landet. Jag är en sån person som vill upptäcka olika ställen, men kan även ligga och bara sola en hel dag!
Vill eventuellt åka till Filippinerna och över till hawaii och sen kanske fortsätta därifrån över till Mexico, Bahamas, Kuba och Jamaica.
Prio 1 för mig iaf är Thailand och Bali.
Om du är på ungefär samma banor och tänker lika, så tveka inte med att skriva! 😎
8 okt. 2016 14:16 (redigerad)
Hej Michaela! :)

Har tänkt göra en liknande resa som dig, tänkte åka ner till Bangkok eller Singapore i slutet av januari för att sedan fortsätta mot Bali, Filippinerna och kanske sedan fortsätta ner mot Australien och Nya Zeeland. Hur länge hade du tänkt vara i Thaliand? och när beger du dig till Singapore, Bali och Fillipinerna? Jag hade tänkt vara i bangkok/singapore en kortare period men inget bestämt och vara i Bali och Filippinerna runt 10 februari - 10 mars. Kanske vi är där samtidigt och kan ses? :)

Gilbert
Av Zhozho
8 okt. 2016 14:45
Hej!

Jag har liknande planer och ar ocksa intresserad av att resa till de landerna. Har du skype eller nat annat sa vi kan prata mer?

Sara