Rhodos den 9 okt är det dumt val!?

24 aug. 2011 14:26
Visningar: 4810
Hej vi är ett stor gäng på 12 personer varav 8 vuxnar och 4 barn. Vi har bokat en resa till Rhodos den 9 okt, hur är det med värmen å så då? Vi är nöjda om tempraturerna ligger runt 25 grader på dagarna åtminstone. Vi har kollat på ving och där står det att medel temp på dagen ska var runt 25 grader stämmer det? Och regnar det mycket då?

Jag och min sambo har vart på Rhodos innan i september, men inte dom andra.
Dom andra va inne på Turkiet innan dom kollade in lite om Rhodos, själv föredrar jag Grekland alla dagar i veckan. Men är lite rädd för att det ska va kyligt där då. För dom andra är ute efter sol och bad.
Har vi lurat in dom i nått dumt nu!?
Av Pozzan
27 aug. 2011 00:07
Jag har varit till Faliraki Rhodos i oktober och det var toppenbra. Dagarna som svensk sommar, varmt och skönt men inte den höga luftfuktigheten som är under högsäsong. Kvällarna absolut inte kalla, en kofta räcker gott.
29 aug. 2011 10:55
Tack för ditt svar =) det låter kanon, får hoppas att vädret håller i sig där nere. Här har iallafall hösten kommit med besked :(
13 sep. 2011 10:59
Någon mer som vart där i okt?
Av Hathor
13 sep. 2011 12:06
rhodos i okt är härligt liksom många andra platser i landet..inget dumt val...
Av Asok
13 sep. 2011 15:59
Har varit på Rhodos i slutet av sept o början av okt och vädret har varit varmt och gott med ibland lite kyligare kvällar så en tjockare tröja kan vara bra att ta med ifall om att.