Reskompis till Oslo!? jan-feb 2012

27 nov. 2011 23:59
Visningar: 675
Har varit sugen på att flytta till Oslo ett bra tag nu för att jobba. Känns dock som om det skulle vara roligare med en reskompis och eventuellt någon som man kan dela lägenhet med? Jag är en tjej på 22år som tycker om att ha kul. Hör gärna av er om ni går i samma banor!
28 nov. 2011 17:04
Hej!! Har också funderat på detta ett tag. Pluggar för närvarande på en folkhögskola men utbildningen är inget vidare så har tankar på att jobba i Norge i början på nästa år. Jag är 21, tjej, glad, positiv och lätt att umgås med!
3 dec. 2011 16:34
Hej hörni!
Tjej på 20 år här som är verkligen på att jobba i norge.
Har redan en vän som ska följa med men måste ha en B-plan.
I januari åker jag till gran canaria kanske 1-2 veckor sen norge direkt.
Boende vill jag ordna innan dess och jobb kan man fixa på plats.
Om någpon är intresserad att dela lägenhet med en super,ärlig och lojal tjej så hör av er till mig.
(Logga in för att se e-postadress)

För er andra, see you in norway ;-)
3 dec. 2011 20:33
Hej!! Jag är också lite sugen på Oslo i jan-feb o skulle va nice att dela lägenhet o åka med någon!!
Jag är 22, pluggar nu men e klar i januari. Glad, positiv, öppen o vill träffa nya människor :)
3 dec. 2011 21:11
Sanne, ta kontakt med mig via facebook Elizabeth mammilionea Edetun
Take care :-)
7 dec. 2011 21:59
Hej, jag har precis kommit till Trondheim och tycker att staden är jätte fin. Vi var två tjejer som skulle dela på ett rum och betala 2500NOK var i månaden från 1 Januari, vilket är riktigt billigt! Men hon fick ett aupair jobb och kilar iväg. Så om någon är sugen på att dela ett billigt boende uppe i Trondheim så är det bara att höra av sig!

vet att denna informationen kanske inte riktigt passade in här ifall det är så att folk bara är intresserade av Oslo så får ni ursäkta mig:)
10 dec. 2011 22:23
Har samma tanke, skulle vara kul att ha kontakt!
Av Traceyf
16 dec. 2011 15:23
Hej allihoppa! Jag är en snart 20 årig tjej som också funderat på att åka och jobba i norge, åtminstonde för några månader. Så om någon här skulle vara intresserad av att hyra nått tilsammans vare sig det är i oslo eller vid gränsen på den svenska sidan så hör gärna av er!
Jag är en glad och lojal tjej som har kul i alla väder, och gör det här för spänningens skull och se vart det tar mig!

(Logga in för att se e-postadress)
28 dec. 2011 12:33
Hej allihopa!
Jag är väldigt sugen på att dra till Norge och jobba men känner också att det skulle vara roligt att ha någon eller några att åka dit med och dela lägenhet med. Är 21 år, öppen och trevlig och gillar äventyr!
Vill dra iväg så snart som möjligt!

Ha det bra och hör av dig om du vill prata mer!
(Logga in för att se e-postadress)
Av Olle123
29 dec. 2011 23:35
Halloj!

Kommer nog också försöka flytta till Oslo runt februari!

Jag är en kille som är 19 år gammal och tycker om att ha kul samt träffa nya människor!
Jag är intresserad av att dela boende eller om någon har något förslag på tex lagerjobb!

Skriv ett meddelande om ni ska göra liknande eller är intresserade av att kanske dela boende!
(Jag är skötsam och trevlig!)

MVH Olle Johansson :)
3 jan. 2012 00:45
Hejsan! Det är inte någon som har planer på att flytta till Oslo i feb-mars ungefär? Vore ju super om man kunde dela lägenhet och dessutom ha något att åka med. Hör isåfall gärna av er på (Logga in för att se e-postadress)

Jag är 22 år, glad, öppen & positiv!
2 feb. 2012 23:02
Hej! Jag har länge velat åka till Oslo och jobba men de skulle va kul att åka med några :-) har tänkt åka asap, gärna i mitten av februari! Jag är glad och spontan och brukar gå ihop me de flesta :) om någon vill åka med så hör gärna av er! (Logga in för att se e-postadress) eller Louiseemeliesundberg på fb :)
Av Jwp
8 mars 2012 13:34
Hej!

Vill också till Oslo på nya äventyr! Är en glad och social tjej som gillar shopping/långa fikor/fest. Letar efter boende nu, men det vore roligare att dela lägenhet med nån här :) Hör gärna av er på mail/facebook: (Logga in för att se e-postadress) / Jessica pope