Reskompis till bali/indonesien oktober/november 2016

24 sep. 2016 22:48
Visningar: 188
Hej!

Vet att det är snart men jag undrar om ngn vill hänga med på resa till Indonesien/Bali i oktober/november?
Jag är intresserad av yoga men även vandring, backpackin, testa på surfing eller dyka. Jag kommer vara borta i 6 veckor från mitten av oktober till slutet av november nu i höst.

Hör av dig! :) / Johanna
26 sep. 2016 15:22
Hej Johanna!
Jag är nere på Bali nu, jag och mitt resesällskap kommer att dela på oss i början av oktober efter att vi har varit på gill.

Jag är intresserad av att se Lombok och uppleva allt ön har att erbjuda. Tycker väldigt mycket om natur och vill vara aktiv under min resa här nere.

Jag har en biljett till kuala lumpur från Java den 19 oktober och vill se mer av Malaysia samt sedan vidare till Filippinerna. Om något av detta intresserar dig så bara hör av dig :) min Facebook är Kristina cvetanoska!

Ha de bäst! Njut av din resa :D
Av Wqu
6 okt. 2016 14:05
Hejsan Johanna! Jag funderar på att resa till Bali den 24okt och dra hem den 13nov! :) vad jag vill få ut av vistelsen är att bada, sola, surfa, dyka, se saker, äta, träna och bara va! Älskar att pröva nya saker också! Så tänkte att du får gärna höra av dig om du vill ha med dig någon på olika äventyr där borta i Bali! Har tänkt att jag ska bo på 3 olika platser under vistelsen, alltså 1ställe per vecka :) vi kanske kan dela på något boende under någon av veckorna? :) Du kan ju skriva till mig på fb om detta låter lockande! Evelina Andreasen, Falun :)
6 nov. 2016 19:37
Citerat från Johanna_90:
Hej!

Vet att det är snart men jag undrar om ngn vill hänga med på resa till Indonesien/Bali i oktober/november?
Jag är intresserad av yoga men även vandring, backpackin, testa på surfing eller dyka. Jag kommer vara borta i 6 veckor från mitten av oktober till slutet av november nu i höst.

Hör av dig! :) / Johanna
Hej Johanna! Det här låter precis exakt som det jag hade tänkt att göra. Jag flyger till Denpasar den 13.e november. Är du där redan? Hade vart sjukt kul att mötas upp. Jag kommer vara där till 28:e november :) Heter Emma förresten och är 26 år gammal. Pepp, glad och älskar att hitta på saker, så kommer vara på det mesta som föreslås.