Reskompis till Asien i Februari

28 nov. 2014 18:05
Visningar: 475
Hej!
Jag heter Elin, är 19 år och tänkte åka till Asien nu i februari och vara borta i 3 månader. Problemet är att mina kompisar hoppat av i sista minuten så nu skulle jag vilja hitta nån rolig, spontan, partysugen, äventyrlig och schysst person att åka med! Om det så bara är i början vi hänger ihop, ses därnere eller hela resan.
Ska börja i Thailand är tanken, för att sedan fortsätta neråt och österut. Jag vill se många länder, så är öppen för förslag!

Låter det intressant så får ni gärna kontakta mig!

Hälsningar Elin :)
4 dec. 2014 03:40
Hej! Är en 20-årig glad och social tjej som sitter i exakt samma sits. Har ett flyg bokat till Bangkok den 22 januari men ingen att resa med! Maila mig gärna, (Logga in för att se e-postadress), så kan vi prata lite :)
4 dec. 2014 20:53
Hej!
Jag är en tjej på 19 år som gillar att upptäcka nya platser, träffa nya människor, äventyr och även party. Tycker att dina planer om resan låter väldigt bra och låter som en väldigt rolig resa. Är i ungefär samma situation då kompisar till mig inte heller hängt på.

/ Sanna
Av Mregon
11 dec. 2014 11:05
Hej! Jag och en vän åker till Bangkok 8 februari och vidare till Vietnam typ omgående och sedan vidare till Kambodja. Sugen på att hänga så hör av dig! Alltid kul med sällskap!

(Logga in för att se e-postadress)

/Erik
15 dec. 2014 23:55
Jag kom precis hem från Asien, men kommer åka tillbaka den 16 Februari. Vill gärna resa med några st, alltid roligare att va några plus billigare med boende m.m. skriv till mig här eller på facebook, Jesper Jacks :)
16 dec. 2014 22:17
Hej!
Jag är också sugen på Asien! Planerar att bli borta i ca en månad och har precis som du ingen att åka med i nuläget. Jag har inga problem att vara själv men eftersom jag aldrig rest själv tidigare vore det väldigt skönt att "ta följe" dit och sedan se om man kanske vill ta olika vägar där nere :) hade man kunnat samla ihop ett gäng med både killar och tjejer vore det skitkul :D
Någon som nappar på detta? Finns på fb- Josefine Lithman
Mvh josefine
21 dec. 2014 00:28
Citerat från Josefinelithman:
Hej!
Jag är också sugen på Asien! Planerar att bli borta i ca en månad och har precis som du ingen att åka med i nuläget. Jag har inga problem att vara själv men eftersom jag aldrig rest själv tidigare vore det väldigt skönt att "ta följe" dit och sedan se om man kanske vill ta olika vägar där nere :) hade man kunnat samla ihop ett gäng med både killar och tjejer vore det skitkul :D
Någon som nappar på detta? Finns på fb- Josefine Lithman
Mvh josefine
Hej! Har du bokat nåt än? Jag tycker det skulle vara jättekul att dra ihop några stycken bara, så kan man ju som sagt se hur alla vill åka sen!
21 dec. 2014 00:29
Citerat från Sannanilsso0n:
Hej!
Jag är en tjej på 19 år som gillar att upptäcka nya platser, träffa nya människor, äventyr och även party. Tycker att dina planer om resan låter väldigt bra och låter som en väldigt rolig resa. Är i ungefär samma situation då kompisar till mig inte heller hängt på.

/ Sanna
Hej! Hur går det med dina resplaner? Har du bokat nåt än? :)
22 dec. 2014 14:51
Hej,
Jag heter Hanna och är 20år,
Jag tänkte åka till Thailand i slutet av augusti/början av februari och sen vara borta 2/3månader.
Det skulle vara kul att möta upp någon där,
Lägg till mig på fb om du tycker det låter intressant, Hanna Gradén
29 dec. 2014 19:02
Har du bokat ännu? Kan man hitta dig på fb? Så kam vi snicksnacka lite mer!
30 dec. 2014 00:26
Citerat från Josefinelithman:
Har du bokat ännu? Kan man hitta dig på fb? Så kam vi snicksnacka lite mer!
Nej inte än! Finns på FB, Elin Thudén! :)
Av Patrikv
31 dec. 2014 23:51
Hej!

Jag har en enkelbiljett till BKK den 22a januari och tanken är att röra mig mot den östra övärlden av Thailand till att börja med. Sedan röra mig mot Bali för lite surfing och resa runt lite i Indonesien. Efter det har jag tänkt att ta det lite som det kommer, kanske Vietnam, Laos, Kambodja osv.

Skulle både vara superkul och ekonomiskt att slå följe med någon/några då jag än så länge reser själv. Addar er alla på fb så kan vi prata mer där :)

Ciao