Reskompis Thailand i slutet av februari

Av Ica_89
25 dec. 2012 15:03
Visningar: 313
Hej!

Jessica heter jag och är en extremt ressugen 23-åring. Jag har tänkt att jag vill åka till Thailand (eller börja där i alla fall) och sen vara borta i ca en månad. Jag kan åka i princip när som helst under våren men det passar bäst i början av februari.

Jag vill se och upptäcka det mesta och ta dagen som den kommer med någon skön och rolig person. Gärna i min egen ålder. Jag är ganska lugn av mig och lätt att ha och göra med =)

Vill du med?
26 dec. 2012 12:08
hej!
detta låter jätte kul!
jag hade också tänkt att åka till antingen Thailand eller Australien i början av 2013, förmodligen någonstanns i februari.
Av Ildish
29 dec. 2012 13:30
Hej jag heter Ilda och är 22 år! Jag är också extremt sugen på en resa till våren! Gärna sol&bad men också annat som att se landets kultur, göra häftiga saker och shoppa lite. Är väldigt lätt person att vara med. Är anpassningsbar, glad och spontan när jag känner för att vara det. Kan dock bara vara borta max 3 veckor. Men vi kan ju börja resan ihop. Hör av dig! :-)
Av Ica_89
29 dec. 2012 17:39
Härligt!
Ildish det låter som om vi skulle få en riktigt rolig resa. Tre veckor funkar finfint!
Du kan mejla till (Logga in för att se e-postadress) så ger jag dig min facebook :)
29 dec. 2012 20:35
Hej!
Jag ska vara i Thailand 11 februari - 7 mars och skriva uppsats. Skulle vara toppen kul och träffas, kanske göra sällskap på resor runt om i landet. Jag är väldigt social så det känns lite jobbigt att vara där helt ensam i 4 veckor.
1 jan. 2013 07:59
Hej! Jag åker till thailand sista feb och ska vara där i en månad.
1 jan. 2013 23:50
Hej Jessica, och även ni andra som kommer vara i Thailand i feb.

Jag är en tjej på 38 år som åker ensam 2 feb och stannar till 18e.

Kommer vara en vecka i Koh Chang och en i Bangkok. Hoppas på att kunna ta mig till Angkor Wat i Kambodja på något sätt. Annars blir det väl lite småutflykter, tempe, sol, bad och god mat. Nån som vill ses?
Av Jonny74
3 jan. 2013 18:40
Hej på dig,jag är där mellan 2-9 februari
maila mig gärna på, (Logga in för att se e-postadress)

Jag är öppen för alla förslag,jag har väldigt bra boende
och det finns plats för fler där
4 jan. 2013 11:20
Hejsan!
Jag och min polare kommer vara i Thailand från den 9e januari fram till 8 April. Vi kommer ha vår bas i Phuket och sen åka runt lite när vi känner för det. Så skriv gärna om ni kommer till thailand och har vägarna förbi Phuket. :)
Av Jous
8 jan. 2013 16:08
Har precis lagt upp en trad om resesallskap i asien eller australien. Jag har fb om nan vill traffas upp:)
Jag ar en 25 arig tjej... valdigt lattsam och oppen mot folk :)
20 jan. 2013 21:01
Hello!
Jag åker ner den 19/2 och landar i chiang mai den 20/2.. Tänkte stanna där några dagar innan jag drar mig ner mot rayong och sen mot koh chang och koh samet.. Sen ska jag dra mig ner mot krabi osv. fast stanna på öarna påvägen ditåt.. från ao nang tänkte jag åka över till phiphi, lanta och kanske till koh lipe också.
hur sen din resplan ut? du kan ju mejla mig på (Logga in för att se e-postadress)

Peace!
23 jan. 2013 01:08
Hej Filippa, ildish och Ica!
Jag bara undrar om ni/någon av er har bokat någon resa eller bestämt ngt om Thailand än?
Jag vill också resa (tre veckor verkar perfekt!) nu i februari och helst med tjejer. Jag är inte typen som reser ensam utan jag åker gärna med någon och hittar på roliga saker tillsammans.

mvh Isabella (24 år, pluggar, Lund)
23 jan. 2013 10:27
Hej Jessica! Jag vill med!! Jag tänkte dock stanna i Thailand 2 veckor för semester, sol bad äta gott kolla in någon club. Fast mest chilla :) när jag åker hem till Sverige kan du resa vidare på äventyr! Det kan vara skönt för dig också att börja din långa resa lugnt och skönt? :) kontakta mig! :) jag är en roligt tjej på 23 år bor i Uppsala