Reskompis Thailand 2-3 veckor

17 nov. 2015 12:20
Visningar: 58
Hallå där! Jag heter Ellinor och är 21 år gammal och är sugen på lite semester. Jag är en go och glad tjej och har jobbat i cirka ett år och nu skulle jag vela åka till Thailand. Jag vill sola, bada, festa, åka på lite äventyr. Mina vänner har tyvärr inte råd eller kan följa med mig. Hade tänkt mig att åka i januari. Jag vill DOCK bara vara där i cirka 2-3 veckor för lite semester, vet att de inte är så länge men jag prövar och skriva här om någon är intresserad av att följa med. Jag har aldrig tidigare varit i Thailand så jag är öppen för förslag! Så ni får gärna höra av er om någon vill följa med mig!😄
Av Iluap
17 nov. 2015 13:40
Hej! Vill också iväg och resa någonstans och bara komma iväg! Thailand hade varit hur gött som helst!
Hör av dig till mig på fb Paulina Linde om du är intresserad 😊
17 nov. 2015 19:09
SIGN ME UP! Jag är också ute efter 2-3 veckor för sol bad och fest! Vill du resa med mig så kan du höra av dig till min Facebook, heter Annie Ståhl där. Jag var i Thailand förra vintern i 3 veckor, åkte runt och hade de så jävla gött! :)
22 nov. 2015 22:13
Hej!
Det var planerat att jag skulle flyga till Bangkok 16 februari med min kille men det blev inte som vi tänkt oss. Det lutar nu åt att jag åker själv. Men skulle gärna åka iväg tillsammans med någon, att komma ned och ha någon typ av trygghet i några veckor skulle kännas otroligt skönt. Jag är en Sprallig flowerpower rödtott på 21 år och jobbar som frisör. Jag vill resa runt och se vackra platser och upptäcka världen. Jag vill sola, bada, vandra, klättra, dyka, surfa och festa en del. Hur ser din plan ut? Jag kommer som sagt börja i Bangkok ett par dagar och tänkte där efter röra mig mot Bali, men kan tänka mig ett par öar i Thailand innan dess med skönt sällskap! Kommer vara ute på resande fot i sex månader. Love and light ✌🏼️
28 dec. 2015 22:47
Hej tjejer! Jag är också intresserad av detta. Har ni pratat något mer kring detta? 🙈
Av Lovvisk
29 dec. 2015 20:58
Hej! Jag är intresserad! Jag har vart i thailand 4 gånger och kan åka från och med 11 januari - 15 februari! Hör av dig/er!
Av Beeccis
30 dec. 2015 18:35
Hej på allihopa :)
Jag är också supertaggad på ca 2 veckors semester och bara sola, festa, göra massa aktiviteter och annat skoj! :)
Har ni kommit fram till något och bestämt några specifika datum?
Av Lovvisk
31 dec. 2015 10:20
Hej beeccis, kan du inte adda mig på facebook? Lovisa johansson, samma profilbild som här. :)
31 dec. 2015 10:50
Halloj, ni kan väl skriva till mig på Facebook så kan man bestämma nått där 😄 Heter Ellinor häckling på Facebook
Av Anton88
1 jan. 2016 02:18
Låter roligt jag hänger gärna med!
1 jan. 2016 22:06
Hej! Jag är också väldigt intresserad! Har velat åka till Asien i så många år nu men det är aldrig någon som har tid eller råd. Hade varit fantastiskt att få någon med sig! :)
Av Lovvisk
2 jan. 2016 09:38
Nathalier - skriv gärna till mig på facebook också. - lovisa johansson samma profilbildsom här :)
2 jan. 2016 16:53
Hej, är det någon som är på gång till Thailand nu i feb-mar? Hör gärna av er till mig här eller på www.vidrar.nu
Medlemmen har tagit bort svaret
3 jan. 2016 01:54
Hej!! Har nyss gjort östkusten i australien och landade precis på nya Zeeland! Jag kommer till Thailand och ska möta upp mina föräldrar en vecka i februari så runt den 10-14 är jag öppen för alla förlslag! Tänkte ko samui/ ko panyang och något mer ställe kanske! Hör av er :) Kajsa Malmgren på face!
3 jan. 2016 11:30
Hej allihopa! Jag åker till koh samui den 26 februari och stannar ca 3 veckor. Min plan är att vara på samui och koh Tao den tiden. Jag kommer att resa ensam då mitt resesällskap drog sig ur. Har dock vart där 8 ggr så jag kan öarna utan och innantill men skulle tycka det var så mycket trevligare med sällskap 😊 Så om det är någon som ska resa dit samtidigt som mig så hojta gärna 😊
Medlemmen har tagit bort svaret
4 jan. 2016 22:48
Hej... Jag har också planer på att åka till Thailand.
Kommer hålla mig i Krabiområdet i 2 veckor för att få lite sol å bad å avkoppling mest. Avresa inte spikat men runt slutet av januari. Ser ut som att jag kommer åka själv om inte brorsan får ledigt 😏